Alla inlägg under maj 2007

Av Biddy - 8 maj 2007 00:00


Den portugisiska veterinären ringde i går kväll - i morgon eftermiddag ska Ofegoso besiktigas - inkl röntgen av kotor, bakknän och haser...

 Jag kan inte riktigt slappna av - jag är skitnervös helt enkelt! Nu vill jag ha flyt i det här....


Sen är det klart vilken tid som badrummet ska renoveras - sista veckan på maj och det är HELT ok - då har jag nu 3 veckor på mig att fixa i ordning väggar och golv i resterande del och sen även riva befintligt badrum. Det SKA gå! Köket kommer dock inte att komma upp förän .....när då???


I dag ska jag i alla fall börja riva sista väggen mellan hall och kök. Riva är kul. Slipa tapetskarvar är INTE kul.

Av Biddy - 7 maj 2007 00:00

Absolut första inlägget.


Min gamla Fridde-blogg är borta...jag dödade den i dag. Men han har fått ny medryttare eftersom jag sa upp mig för att PANIKRENOVERA nya (gamla) lägenheten under maj. Allt så att jag kan vara klar med det värsta nu som jag väntar hem drömhästen i juni. Samtidigt som jag då ska flytta in i fräsch (när då???) lägenhet....


Denna veckan är det besiktning nr 2 - nu med rätt veterinär - och det BORDE inte finnas några särskilda konstigheter i och med att han gick genom 1a gången....men man vet ju aldrig. Tvi tvi tvi!

Om det visar sig att det finns något som gör att han inte kommer upp - då vet jag inte vart jag ska ta vägen. Eller jo - jag vet ju det; till Nyköping och titta på andra - men rent mentalt vet jag inte hur jag ska överleva. (Inte tänka så mer nu...)


Tebaks till arbetet!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards