Alla inlägg under augusti 2008

Av Biddy - 31 augusti 2008 23:21


Pålle har bara 3 skor - därför blev det longering i dag. Men även pga att jag är lätt manglad efter helge....det blev ganska bra jobb för han ändå. Variationer - övergångar - flytta mycket sidvärts i skritt. En del galopp. Platt som en pannkaka...


Han är väldigt stel - som en pinne ungefär! Nej - 4 pinnar!! Ska ringa Annelie i morgon och kolla hur hon tyckte att han kändes i går. Och vad de gjorde.


Nu får han ha täcke på sig - hans päls har börjat tjocka till sig - och OM han fryser lite när han är ute kan det vara där en del av stelheten kommer från.


Ingen Cricco-träning på mig i morgon - jag är hästledig - det är Annelie-dag och jag ska till Uppsala.....och förhåppningsvis bli omhändertagen på absolut bästa tänkbara sätt.

Av Biddy - 31 augusti 2008 23:15


Jag känner mig som jag har blivit manglat - och jag har inte packat upp än så jag kan inte dyka i säng än....dessutom måste jag skicka ett mail till Kina som jag inte fick iväg i fredags innan jag åkte till Uddevalla.


Det lär inte bli mycket sömn i natt inte...


Och jag kan ju absolut INTE bara göra allt annat utan att köra min cyberspacerutin....eller hur?


Det var faktiskt jäkligt kul i Uddevalla. Många trevliga personer - många trevliga lekar - många trevliga burkar öl och cider. Konstigt det där - jag läste genom MMS-inläggen nu och det är misstänkt många stavfel i dem. Men det skiter jag totalt i kan jag säga.


Hoppas verkligen det blir nya lekar nästa år!!!

Av Biddy - 31 augusti 2008 10:52

Vi ska ut och åka båt.....som avslutning på våra Nordic Games. Jag är fruktansvärt förvånad och ännu gladare att jag inte är bakfull - alla verkar inte ha samma tur som jag - undrar hur fjorden är? Kan vara att några inte kommer må så bra..... Jag ska se om jag kan ta en prat med kapten och få lite info om vart vi åker. Det är sååå härligt att vara på sjön. Hihi!!

Av Biddy - 30 augusti 2008 17:53

Nu ska jag börja göra mig i ordning för middag och fest - men jag skickar med ett kort på ett av mina MÅNGA blåmärken från kampen med kanoten tidigare i dag.... Shit - jag kommer se ut som en världskarta om ett par dagar.... Nu är det dusch som gäller - och det här blir väl sista jag skriver i dag. Hoppas verkligen det är god mat för jag börjar bli riktigt hungrig!!

Av Biddy - 30 augusti 2008 15:58

Så här ser det ut. Korta matcher - nu är det Norge mot Sverige i final! Det här är nästan som live.... Tyvärr vann Sverige... Must go - ölen väntar. Och klockan är bara 4....Shit.....

Av Biddy - 30 augusti 2008 15:38

Så här trötta blev vi efter att sprungit JÄRNET två varv runt tennisbanorna samtidigt som vi skulle kasta en amerikansk fotboll till varann. Notera att det är fler killar än tjejer (jag alltså - och lagkompis Rita som inte syns) än killar som ligger som slakt.... Om ett tag är det dragkamp men jag vet inte om jag ska dra. Tydligen är laget redan uttaget av en av svenskarna som riktigt brinner för det. Hur man nu kan göra det.... Jag hoppas nästan jag inte ska vara med - för då kommer jag ha ENORMA problem att ens krypa ur sängen i morgon......

Av Biddy - 30 augusti 2008 13:49

Liten paus mellan freesbie - om det nu stavas så? - och minigolf i vårt fantastiska mästerskap.....som mitt jag kommer förlora riktigt stort.... Vi har klarat av lunch - när sista stationen innan lunch var kanotpaddling - riktigt skoj. Och jobbigt.... MJÖLKSYRA!! Och blött, tur jag hann byta till bikini. Det blev ett dopp extra oxå - HÄRLIGT att bada i salt vatten. Alltså RIKTIGT havsvatten.

Av Biddy - 30 augusti 2008 10:01

Mitt jag vann 1a omgången.....krabbfiske. Jag fick 1! Fick flashback från barndomen. Har legat på otaliga bryggor ett antal somrar och fiskat 100 (eller?) krabbor...... Det blir en tuff dag...går med en cider i handen nu - har sedan klarat av den obligatoriska nubben...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards