Alla inlägg under november 2008

Av Biddy - 30 november 2008 21:50


...or how to throw your day away. Or actually the complete weekend as it was!


Start the day before yesterday. Be very very tired indeed after a discusting week at work with late evenings at home. Then - by 2145 - start a conversation with this guy who might be a potential Mr Right. But never mind. Talk on until midnight. Have troubles falling to sleep efter ended conversation.


Then yesterday. Stay in bed very long (get up at 11). Blog a lot. Not much more. Long shower and fix legs with torture machine (epilady). Buy pizza and have for supper. Get off to the stables - evening duties there. Drive 75 km to see a date. Get there - get no warm greeting - no physical attention - NOT EVEN THE SMALLEST KISS!!! - go to bed - get even less physical attention - get frustrate (in EVERY way). Start to talk. Getting dressed and "bye bye loverboy". Without getting ANY love at all. Drive 35 km home. Go to bed and try to sleep for like ages (it is now 0200).


Today. Wake up 10. Have breakfast - disaster (I couldn´t make my oatporridge in the very special way I normally do). Get on the internet. Chat with nice Boomerang. Become tired. Go to sleep. Wake up with headache. The rest of the day ruined......


And now? Laundry actually....

Av Biddy - 30 november 2008 12:21


Ibland finns bara ett uttryck att ta till (om och när jag inte ska lägga ned 2 timmar på tanke- och analysverksamhet) och der är vakuum.


I dag är det vakuum. På alla tänkbara sätt och vis.


Jag kan inte ens laga världens goaste havregrynsgröt längre.


DÅ är det dags att börja ändra saker och ting....

Av Biddy - 29 november 2008 17:19


Fick en request på FB.


Men frågan är - ska jag få eller ska jag ge?


Få en - ja TACK!!!! Men ge....vet inte - killar får väl utlösning - det brukar väl inte kallas orgasm då - eller? I så fall går även det rätt bra. Annars är jag nog rätt tveksam faktiskt.


Haha!

Av Biddy - 29 november 2008 16:51


....men ändå cool. Bra med garv när jag läser. Undrar om han är snygg? Sen skriver han oftast sjukaste kommentarer på andras bloggar.


Nu är det pizza som gäller....

Av Biddy - 29 november 2008 15:46


Det är nog det jag är bäst på tror jag.


Det tog sån tid....att duscha....att fixa benen (var ett tag sen nu). Var sen och kollade lite tvättider...och sen bara OPS lite väl sent att åka till Europamöbler. Äsch. Det får väl bli i morrn.


Så nu är planen att städa (efter att jag har lekt färdig i mitt cyberspace) - köpa nån pizza av min nya granne pizzabutiken - och sen iväg till stallet. Om 2 timmar ca.


Bäst jag sätter fart då??

Av Biddy - 29 november 2008 12:51


Den här bilden är från förra fredagen - på Patricia. Innan jag blev allldeles för full. Även om den är mörk (eller kanske just därför----?) tycker jag det är en bra bild på mig. Kan jag skriva så här utan att det är Blondinbellavarning på mig???


Faktum är att jag skulle vara väldigt nöjd om jag såg ut så här - tycker jag är riktigt snygg här.


Eller så skulle jag inte vara det ändå.


Det är med så mycket annat - man kan inte vara lycklig om man inte har varit olycklig. Etc etc etc.


Nu är det duschen som gäller - IHAA!!!

Av Biddy - 29 november 2008 11:37


Tror verkligen jag hade behov av att sova ut lite. Vaknade för 1 timma sen och nu har jag klarat av frukosten i sängen - bara kaffet kvar - tänkte kolla läget på mitt cyberspaceliv lite innan jag sätter fart.


Eller fart och fart - jag ska vel inte göra sååå mycket. Städa lite. Duscha lite. Fixa benen lite med tortyrredskapen. Åka till Uppsala och hämta köksstolar (jippie!!!!).


Sen i kväll blir det stallet - jag har kvällsfodringen. Helt okej.

Av Biddy - 28 november 2008 21:42


...that´s how I find my life at the moment. Not boring or dull - just sad. A bit pathetic sort of sad...


I´m wanted but not appreciated.

I´m clever but not very smart.

I´m good but not nice enough.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards