Direktlänk till inlägg 21 januari 2010

Dags igen kanske?

Av Biddy - 21 januari 2010 12:41

Hm. Har funderat länge nu. På att börja skriva lite igen. Det har ju hänt så mycket! Det händer saker hela tiden! Jag blir alldeles snurrig!


Jag har förstått att då jag började för (hjälp) snart 3 år sen var det ett steg i riktningen "ta tag i mitt liv". Men jag hade verkligen ingen aning hur mycket jag skulle komma behöva ta tag i det. Livet alltså. För jag har verkligen gjort det det senaste året.


På senaste tiden har jag tänkt en del på att bloggen kan vara ett bra sätt för familj och vänner (alla de som jag så gärna vill ha kontakt med men som jag sköter kontakten med på ett uselt sätt) att följa med på vad jag gör - typ i vilket land jag bor och sånt...


Hm. Så jag kör väl i gång igen dådå.


P&K!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Biddy - 10 februari 2010 08:07

I måndags kväll var potentiell medryttare ute och tittade. Söt trevlig tjej - men hon red inte då utan det gör hon på söndag. Så jag red på utebanan som är lite knögglig men funkar - det blir inget riktigt flyt dock - men hon tyckte han såg väldigt f...

Av Biddy - 5 februari 2010 10:25

Tränade ju i tisdags. Styrke   . Sen i onsdags - 15 minuter på löpbandet gång (hastighet 6 km/t)  -sen 15 minuters löpning (10,2 km/t) sen 30 min gång (6 km/t). Alltså inte gång GÅNG men promenad. Inte världens hårdaste pass - men svettig blev jag i ...

Av Biddy - 4 februari 2010 13:18


Röd & Silver i fint skick, har bara några få repor. Den är körd endast 116 mil och bara 4 ggr i år sen i april 2009. Säljes pga bristande intresse. Se http://www.kymco.se/mope/kymco_vitality.html för mer information om modellen.      ...

Av Biddy - 4 februari 2010 12:27

Det vore väl bra. Att skapa en buffert från i år att ta av nästa år - så att i fall det blir en lika kass vinter som vanligt då så kan man fylla på med lite härlig vinter från i år?    ...

Av Biddy - 3 februari 2010 07:49

Det flöt på bra på jobbet! Hade nog nästan den bästa dagen hittils (och det säger en hel del) - hade rent av roligt flera gånger under dagen i går.   Kom hem - kastade i mig ett par mackor - kastade in ett par tvättar i maskinerna - kastade iväg ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards