Alla inlägg den 28 juni 2008

Av Biddy - 28 juni 2008 00:38


....fast det börjar bli sent.


Och fast det inte är särskilt positivt...


För jag tänkte faktiskt - under ridningen i dag - att frimärken är väl rätt intressanta?? Om jag fan inte lärt mig rida på alla dessa år så måste jag väl bara helt enkelt kunna inse att jag inte ska hålla på med det.

För i dag kunde jag inte rida. Fattar inte vad jag gör eller inte gör - hade ingen känsla och pålle gick inte bra.


I torsdags var det första hoppträningen på flera månader - för ny tränare. Gick väl hyggligt. Hon hoppade honom på slutet - såg riktigt riktigt bra ut. Inga problem med avstånd och så där inte. Jag provade Annas hoppsadel som hon ändå ska sälja - tyckte den passade bra. Så det kanske blir att jag köper den.


Måste faktiskt ta mig i kragen och sätta ut annons på medryttare. I morgon. Ja - eller i dag faktiskt - det är ju lördag nu!!


Fast nu är det nog god natt. God natt!!!

Av Biddy - 28 juni 2008 00:24

Inne på öl nr 2. Kilkenny. Första var en veteöl - Hoegaarden. Väldigt gott. Handlade på bolaget i Kungsängen i dag. Inte mycket - 12 öl - olika ale och så veteölet dådå.


Rökelse i luften - levenade ljus. Tillbaka i mitt cyderspaceliv med jobbets PC. Mys.


Det enda som fattas är ca 70-80 kilos muskler att leka med - och jag tänker inte på mina egna dådå.


AARHHGG!!!


Men men. Hur fan ska jag nånsin hinna med att leta reda på mannen i mitt liv - jag har inte ens fått ärslet ur vagnen och hittat medryttare till pålle. Är väl betydligt enklare att hitta det än Mr Right? Eller???


Jag har dock märkt att desperationen går sin gång - utvecklas - egentligen skiter jag för tillfället i Mr Right - jag kan alldeles utmärkt klara mig med bara sex. SHIT!!!


Shoppade även några kläder i dag. Världens mysigast lilla klädaffär ligger oxå i Kungsängen. Väldigt bra för självkänslan att dra på mig ett par byxor stl 34. Svårt att fatta att jag var på väg in i stl 42 för några år sen. Typ 4 år sen.  


Jag får väl vara glad för det lilla.


;-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards