Direktlänk till inlägg 29 juni 2008

Helt hopplöst..

Av Biddy - 29 juni 2008 18:53


De sidor jag kollar killar på är:

- q500 (som min farsa tipsade mig om)

- singelty

- FB (kvalar knappast men ändå)


Fast det måste ha blivit ngt fel på ögonen efter laseroperationen. Det är helt enkelt inte möjligt att jag kan ha så knasigt visuellt seende att endast ungefär 1 av 100 som jag tittar på är nåt att ha. Det måste vara fler - men jag ser dem helt enkelt inte. Alltså - det MÅSTE vara fel på synen.

Det är rätt pinsamt - får mig att fundera på min egen såkallade visuella framtoning - jag vet att jag är rätt störd i den egna uppfattningen om hur gammal jag är (och ser ut) - men fan. Inte så störd.

Jag hittar bara några kategorier killar:

1) lågom ålder (dvs min RIKTIGA ålder - inte den jag tror jag är) men ser ut som minst 45

2) lagom ålder men tjocka

3) lagom ålder men inget hår och SKÄGG!!!

4) snygga - men såkart för unga....


Men men. Fick i alla fall ett par matcher i dag. En var gammal. Som då den gång sa att han nog inte skulle träffa nån ändå. Jag plockade bort han den gången - men han kanske glömde plocka bort mig? Eller så har han kanske ändrat sig? Söt ser han ut på bild i alla fall.


Han är inte en av de 99,99% som mina ögon inte gillar...

 
 
Ingen bild

A

29 juni 2008 20:22

Du måste sluta leta så intensivt. Du låter nästan manisk... Det finns säkert ngn till dig med men de kanske gömmer sig ;-.)

 
Ingen bild

Guri

29 juni 2008 21:07

Manisk? Jag är inte manisk - jag är FULLKOMLIGT DESPERAT SINGEL - och jag måste få utlopp för min frustration nånstans....därför är bloggen bra. Bättre på bloggen än IRL...

 
Ingen bild

A

30 juni 2008 23:08

Hahaha du är bra rolig du ;-) Japp du har ju helt rätt i att få ut din desperation istället för IRL. Men jag tror att om du tar det lugnt så ordnar det sig nog. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Biddy - 10 februari 2010 08:07

I måndags kväll var potentiell medryttare ute och tittade. Söt trevlig tjej - men hon red inte då utan det gör hon på söndag. Så jag red på utebanan som är lite knögglig men funkar - det blir inget riktigt flyt dock - men hon tyckte han såg väldigt f...

Av Biddy - 5 februari 2010 10:25

Tränade ju i tisdags. Styrke   . Sen i onsdags - 15 minuter på löpbandet gång (hastighet 6 km/t)  -sen 15 minuters löpning (10,2 km/t) sen 30 min gång (6 km/t). Alltså inte gång GÅNG men promenad. Inte världens hårdaste pass - men svettig blev jag i ...

Av Biddy - 4 februari 2010 13:18


Röd & Silver i fint skick, har bara några få repor. Den är körd endast 116 mil och bara 4 ggr i år sen i april 2009. Säljes pga bristande intresse. Se http://www.kymco.se/mope/kymco_vitality.html för mer information om modellen.      ...

Av Biddy - 4 februari 2010 12:27

Det vore väl bra. Att skapa en buffert från i år att ta av nästa år - så att i fall det blir en lika kass vinter som vanligt då så kan man fylla på med lite härlig vinter från i år?    ...

Av Biddy - 3 februari 2010 07:49

Det flöt på bra på jobbet! Hade nog nästan den bästa dagen hittils (och det säger en hel del) - hade rent av roligt flera gånger under dagen i går.   Kom hem - kastade i mig ett par mackor - kastade in ett par tvättar i maskinerna - kastade iväg ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards