Alla inlägg den 2 april 2009

Av Biddy - 2 april 2009 14:42


...rakt ned i avloppet. Som dagen i dag. Bara massa gråt och elände - och jag orkar faktiskt inte ens fundera på varför - det får bara vara som det är i dag - sen får jag ta det lugnt, göra minsta möjliga och satsa på att jag är ute ur det här svarta hålet i morgon.


En bra kompis ringde i dag. Och en annan kompis som jag har varit superbra på att försumma kontakten med har kommenterat (ÅHHH vad glad jag blev) (så jag ska maila henne) och min syrra har kommenterat och jag var och käkade pizza hos ännu en väldigt bra bästa kompis i går. Och jag har faktiskt ett helt gäng kompisar till. Några är lite väl bra utspridd över jordklotet kanske (Kanada, England, Indien, Norge......) så det blir tyvärr  svårt att stick förbi på en fika. Till några. Då får man skicka lite kärlek per mail och sånt i stället.


Tur jag har mycket att skicka. Ser ni hur mycket det finns bara här på bloggen? Kärlek alltså?


Så egentligen har jag det väldigt bra.


Och så har jag mitt guld i Eskilstuna :-)


Redan är dagen i dag mycket bättre.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards