Alla inlägg den 3 april 2009

Av Biddy - 3 april 2009 21:14


Det är väl tur att min pålle inte är till salu just nu....han kastade av Alex i dag. Hon red ut på tur med Linnea tror jag - ringde sen och meddelade att hon hade ramlat av. Efter att ha hoppat ett dike ungefär som det var Beechers Brook på GN (eller vad det nu heter) hade hon kommit ur balans - och sen efter lite rodeo (VAD - min SNÄLLA häst...??) hade hon inte kunnat hålla sig kvar längre.


Nåja.


Så farligt var det nog inte - på Facebook hade hon skrivit "kanonkul" och att dagens uteritt fick 5 av 5 toasters....


Jag diggar Alex. Hon är cool....


I går var jag på utebanan - bara fick med honom. Jag mådde juh skit.... Men men - för att få lite motionsprägel över det hela så övade vi tramp. Det börjar sitta. Måste erkänna att jag känner mig liiiite dum när jag står där och böjer så fint på knäna i takt med hans steg - men fan vettu - det kommer vara skitlätt med piaffen sen när han väl fattar....


Fattar du? Knäböj=piaff.....


Och i morgon ska Ulrikas syster Eva - som jobbar som beridare i Italien - rida min lilla pålle :-)))


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards