Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Biddy - 21 januari 2010 16:10

Oj vad skönt - ska alldeles strax be datan gå och sova tills i morrn och dra mig härifrån. Har varit segt hela dan - fast jag har varit duktig och verkligen ansträngt mig för att inte falla ihop helt. Jag har fått gjort en hel del.


RIngde medryttaren - som nu nästan måste kallas ex-medryttaren. Hon har mycket i skolan. Och det är väl kanske lite tråkigt att rida en häst som ska flytta när som helst.


Hoppas hon vill komma och vara hästvakt sen i sommar eller så. Kan vara bra för henen oxå - stå på egna ben.


Vovven ska hämtas hos dagmatte strax och sen bär det i väg till stallet. Och i dag är det hoppning. Hoppas pålle är pigg - jag behöver lite energi!


P&K!

Av Biddy - 21 januari 2010 12:41

Hm. Har funderat länge nu. På att börja skriva lite igen. Det har ju hänt så mycket! Det händer saker hela tiden! Jag blir alldeles snurrig!


Jag har förstått att då jag började för (hjälp) snart 3 år sen var det ett steg i riktningen "ta tag i mitt liv". Men jag hade verkligen ingen aning hur mycket jag skulle komma behöva ta tag i det. Livet alltså. För jag har verkligen gjort det det senaste året.


På senaste tiden har jag tänkt en del på att bloggen kan vara ett bra sätt för familj och vänner (alla de som jag så gärna vill ha kontakt med men som jag sköter kontakten med på ett uselt sätt) att följa med på vad jag gör - typ i vilket land jag bor och sånt...


Hm. Så jag kör väl i gång igen dådå.


P&K!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards