Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Biddy - 11 januari 2009 17:35

Vi har i dag skrittat, travat och galopperad utan minsta frågetäcken på en stor grön presenning!! Han bara gick! Vilken cool kille han är min lilla portugis. Och vi har backat L - och hoppat in i fållan och stannat och gjort en 360-graders vändning - och efter lite strul (mest från min sida) så fick vi även till repgrinden.


Diana och hennes mamma kom i dag igen - 2a provridningen. De vill nog helst ha en häst som inte finns. Diana rider väldigt trevligt - hon sitter mycket fint och skulle säkert kunna göra rätt så bra ifrån sig på dressyrbanan. Mamman har lite osäkerhet i sig - men hon fick till pålle superfint - efter bara lite hjälp - men hon vill ha en väldigt trygg häst att rida ut på på egen hand - samtidigt som hon vill träna för instruktör. Hitta en häst (med kapacitet) för 50 000?? Tror inte det...


Så jag tyckte det var kul att få besök - - kul att se hur ortroligt cool han är med nya ryttare - - men jag är lite ledsen över att de inte har sagt nåt om de är intresserade eller inte. De kunde ju ha gjort det....


- men mer annonsering alltså.


Suck.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards