Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Biddy - 13 januari 2009 23:23


Det var den dagen. Och jag förstår ju (som min dejt påpekade) att jag nog var så himla trött i går pga att jag redan då var på väg att bli dålig. Inte för att jag är sååå sjuk. Det har bara varit förkylningen som blossade upp ordentligt. Feber (inte mycket - 38,1 bara) huvudet kändes segt och svullet - näsan var INTE rolig! Men det blev bra på eftermiddagen - sen petade jag i mig lite mer ipren - och nu har jag varit ute i spåret och förhoppningsvis "drivit ut" febern med svett och nästan tårar.


Tungt som fan men det kändes bra. Lämnade rikligt med snorspår efter mig (i fall jag skulle springa vilse). Jag måste ha blivit superfrisk - kan inte finnas nåt snor kvar nu.


Fick 3 hjärtattacker - en då jag sprang bredvid hundrastplatsen 2a gången - en stor (STOOOR) doberman kom springande bort till staketet och skällde som fan... Tur den inte var tillräckligt smart för att hoppa över staketet. 2a hjärtattacken var på sista varvet - jag mötte en kille och kom med ett stort OWÄH - utan att kunna hejda mig - stackars - han blev oxå skraj... Sen på hemväg brakade det till bredvid gångvägen - en bräda av nåt slag ramlade ned. OWÄH igen (hoppas ingen hörde mig)(ngt pinsamt).   


Nu är det sängdags i alla fall....nystretchad och nyduschad :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards