Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Biddy - 18 januari 2009 22:09


...blogga så mycket. Mitt sociala liv har varit alldeles för aktivt (OJ - vad bra) och sen har det varit mycket häst och mycket jobb....


Angående häst - min världens bästa Lusitano är fortfarande till salu....men jag fick sms i går från mor/dotter som var och provred - de har lite ångest över vad de vill.


Som om inte jag har det som MÅSTE bli av med min häst inom 2 månader!!


Var inne på en väldigt bra hemsida om dressyr i dag - hållbar dressyr som förklarar (kanske inte 100% korrekt men bäst av de jag har hittat) principerna om samling och exv förböjning och så. Jag har varit inne där massor med gånger tidigare - men jag hade glömt hur bra den är.


ML tyckte vi såg bra ut i dag - Lussebullen och jag. Och vi övade på sluta i skritt - tror jag fick till några steg i alla fall. Ibland fick jag in riktigt fint "flow". Han är bara för bra faktiskt.


Jag skulle uppdaterat alla annonsen i dag - men det är väl bra mycket trevligare att fika med Alexandra. Hihi. Fast nu är det sängen som gäller. Trött som en strumpa som man säger i Norge.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards