Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Biddy - 12 januari 2009 22:50


Min bil ska besiktigas av försäkringsbolaget nån dag denna veckan. Det fick jag veta i fredags - av Tom på bilskadecenter. Och därför har jag alltså städat den invändigt i dag. Så att den ser ut att vara i det skick den ska vara - vilket såklart är toppskick.


Undrar om den kommer se lika ren ut i dagsljus som nu i kväll....


Det ska bli spännande att se vad de kommer fram till. Fast egentligen spelar det ingen roll - om Tom the mek redan har sagt att de nog inte kommer reparera så tror jag på honom - sen om de anser den vara värd 30 eller 20 tusen spelar ju mindre roll. Jag måste ändå ha ny bil.....


Men utvändigt kan jag alltså inte tvätta den - det är ju hål i den!!

Av Biddy - 12 januari 2009 22:42


Jag har tur. När jag skriver fel så blir jag rättad, eller rättare sagt - min kära nätsvenskalärare rättar bara de allra grövsta felen - annars skulle det bli alldeles för mycket att rätta. Inte alla som har en helt egen sån!


Jag har bott i Sverige i snart 15 år. Huh. Jag kom alltså hit i nästan vuxen ålder. Men jag skriver ändå bättre svenska än en av de högre cheferna jag har haft. Det BORDE väl finnas krav på att man kan svenska ordentligt om man ska vara chef över ett helt gäng människor?


I dag har jag sovit. Massor. För mycket. Min date ringde vid 7 i morse - antagligen stängde jag av larmet då. Sen ringde min kollega 1420. Undrade var jag var - om jag var sjuk.


Inte sjuk - bara trött.


HUR kan jag sova i över 15 timmar? Måste ha haft ett enormt behov att sova ut.


Jag blev klarvaken då han ringde i alla fall. Visste DIREKT att jeg hade försovit mig. Men inte så mycket. Usch.


Saker och ting måste förändras och det ordentligt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards