Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Biddy - 17 mars 2009 19:50


Det blev lite mycket tankar och trötthet i dag - och mail med potentiella hästköpare - så jag ringde Ulrika och frågade om hon kunde mocka lite snabbt. Så tar jag båda hennes hästar i morgon.


Jag är sjukt trött just nu. Har varit det sen jag kom från jobbet. Hade ett långt samtal med en kollega och sen ett till med personalchefen i dag - jag fattar fortfarande inte - eller jo jag fattar men har svårt att acceptera - att all den här tankeverksamheten kräver så ENORMT mycket energi.


Hur kan jag bli tröttare av att tänka än av att slita hund i stallet en hel helg?


Har ingen särskild matlust men nu ska jag inte gå ned mer i vikt (ligger nu mellan 54 och 55 kg) så det får bli pulver med mjölk och ett par ägg extra. Så jag får i mig nånting även om det inte är det allra vettigaste.


Ska bara städa lite och diska lite sen ska jag se om jag har turen att få chatta med mitt guld som är i Norge nu.


Sen är det nog sova som gäller.

Av Biddy - 17 mars 2009 19:42


Kommer inte in på Facebook nu. Fick meddelande från en gammal (hehe - yngre) flamma - eller vad jag nu ska kalla honom - vi har mailat lite nu men jag kan inte svara på det sista om jag inte kommer in. Och just nu vill jag alltså gärna svara. Blev lite överraskad över att jag reagerade positivit på kontakten men det är väl det att det ändå är rätt trevligt att tänka på att det finns folk som tänker på mig. 


Och just det i det hela att jag faktiskt är förändringsbar. Rätt coolt. Då finns det liksom hopp.  


Som att jag just nu faktiskt bara kan släppa det att behöva svara - jag kan faktiskt svara nån annan dag. Eller vecka. Eller år.

Av Biddy - 17 mars 2009 19:33


Eller vad ska man säga? Vem tror att singlar nu för tiden har blivit så desperata att man tycker gratis dejting är värd att marknadsföra? Är inte alla dejter "gratis"...? Utom de hjärtkrossande....


Är jag korkad nu? 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards