Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Biddy - 19 mars 2009 23:05


I morse var jag Fiat-försäljare. En gubbe kom bort till mig då jag tankade min lilla fågelskit och undrade om jag var nöjd med den. Och det är jag såklart. Så hans fru som har tjatat om att köpa en sån kanske kommer sluta tjata snart. Jag var väldig positiv. Men sen är jag lite småkär i min lilla fågelskit oxå... :-)


Och sen har jag fått höra att jag har varit nåns inspiration att sluta röka i dag. Det kändes väldigt bra att höra. Nästan som att rädda livet på nån juh!! Och jag fick en kram oxå - och det är aldrig fel :-)


Och sen har jag pratat med kompis Eric läääänge i dag. Väldigt trevligt. Jag förvånas hela tiden över hans förmåga att ge mig reflektioner som jag så sårt behöver. Eller inte behöver, men som är väldigt givande att höra.


Sen har jag fått höra "vad skulle jag gjort utan dig" i dag - och vad svarar man på sånt? Det jag gör och är försöker jag till så stor del som möjligt att vara helt ovillkorligt. Det hänger säkert i hop med att morsan var en sån person som det alltid hängde med några villkor med. I det mesta. Så jag har blivit lite tvärt om. Tror jag i alla fall.


Nej - nu ska det sussas och drömmas sött om mitt eget livs levande lyckopiller som just nu är i mitt hemland och jobbar. Det är mycket bra med den killen. Och mycket som rör till det i skallen på mig. Men i och med att det är såna tider för mig nu så kan jag väl likagärna röra om ordentligt....


Nattis :-)

Av Biddy - 19 mars 2009 22:57


Pålle och jag var på skrittur i nästan 1 timma i dag. Fast det blev faktiskt  lite trav och några galoppfattningar oxå. Han var så fin så fin som bara den. Coola killen. Och i går var jag ute på samma runda med Ingeborg. Lika härligt då.


Sen red jag Ingeborg i ridhuset. Det går bättre och bättre - men jag kan inte påstå att jag är supernöjd med min prestation. Men jämfört med förr är det stora framsteg.


Har några idéer till hur jag ska göra med pålle från 1 april - men i kväll är det faktiskt alldeles för sen....det får bli "sen"...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards