Direktlänk till inlägg 24 mars 2008

Mycket händer....

Av Biddy - 24 mars 2008 10:39

Det blir inte mycket tid att skriva av mig tankar, det är för mycket som händer!!


Först - det viktigaste - eller jag vet inte om det är det men det är det jag tänker mest på just nu, så det får ändå vara det viktigaste. Killfronten. Eller anti-singel-fronten...

Jag har faktiskt gått och blivit lite kär. Och det är ju så himla skönt! Kroppen är VÄLDIGT kär - jag kan inte tänka på honom utan att bli alldeles pirrig. Han bor dock inte i Sverige.  En norrman. En trevlig, söt, snäll, rolig och fantastiskt sexig kille som jag har träffat nu en gång, och han ringer, han skriver.....och han säger han gärna kommer upp och hälsar på mig. Shit pommes frittes!


Sen - ngt som kanske borde vara det viktigaste? Jobb-fronten. Ska på 3e intervjun den 31/3. Och träffa personalchefen. Tjejen från rekrytteringsbyrån har sagt jag måste tänka genom vad som är viktigt för mig map på lön, arbetstider etc etc. Kollade lite med farsan som tyckte jag gott och väl kan förklara mitt behov av löneökning med bl a längre arbetsdagar pga mer resor etc. Och att de säkerligen förstår att en av anledningarna till att jag byter är just högre lön. Inget konstigt i det. Kollade lite med en kompis som menar att jag ska ta i så det gör ont (vilket jag tyckte var mycket konstigt) och att de skiter i att jag får längre resväg. Men vem vet bäst - tror jag litar på farsan.


Sen FB - kära Facebook! Jag gillar FB. Måste erkänna det. Har ju hittat massor med gamla kompisar - och en hel del från Norge! Och sen har jag även tagit bort en FB-vän - en kille som lät bra - som lät som han ville ha en del kommunikation etc etc - och som verkade som han hade lite bakom pannbenet. Men kan han för fan inte svara på ett enkelt meddelande så skit i´t då. Han petas fortfarande - har väl nån rutin att peta x antal av sina "vilande" vänner av ren artighet. Vi får se. Han får finnas med längst i bakgrunden tills han ev tar kontakt igen.

Var hos Petra och Olle på MFF den 14/3. Träffade flera av deras "gamla" polare - väldigt väldigt trevligt! Så då blev det lite fler FB-vänner. Känns lite tryggt på nåt sätt att ha "lite koll" på det som skjer med ens bekanta.


Det räcker väl för i dag?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Biddy - 10 februari 2010 08:07

I måndags kväll var potentiell medryttare ute och tittade. Söt trevlig tjej - men hon red inte då utan det gör hon på söndag. Så jag red på utebanan som är lite knögglig men funkar - det blir inget riktigt flyt dock - men hon tyckte han såg väldigt f...

Av Biddy - 5 februari 2010 10:25

Tränade ju i tisdags. Styrke   . Sen i onsdags - 15 minuter på löpbandet gång (hastighet 6 km/t)  -sen 15 minuters löpning (10,2 km/t) sen 30 min gång (6 km/t). Alltså inte gång GÅNG men promenad. Inte världens hårdaste pass - men svettig blev jag i ...

Av Biddy - 4 februari 2010 13:18


Röd & Silver i fint skick, har bara några få repor. Den är körd endast 116 mil och bara 4 ggr i år sen i april 2009. Säljes pga bristande intresse. Se http://www.kymco.se/mope/kymco_vitality.html för mer information om modellen.      ...

Av Biddy - 4 februari 2010 12:27

Det vore väl bra. Att skapa en buffert från i år att ta av nästa år - så att i fall det blir en lika kass vinter som vanligt då så kan man fylla på med lite härlig vinter från i år?    ...

Av Biddy - 3 februari 2010 07:49

Det flöt på bra på jobbet! Hade nog nästan den bästa dagen hittils (och det säger en hel del) - hade rent av roligt flera gånger under dagen i går.   Kom hem - kastade i mig ett par mackor - kastade in ett par tvättar i maskinerna - kastade iväg ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards