Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Biddy - 31 mars 2008 00:00


....måste kanske vänta till nästa vecka innan jag får besked om jobbet....


....min havsfarare är inte tillgänglig, kanske har rätt struligt nu. Stackarn. Stackars mig. Eller inte egentligen - men det är ju så lätt att drömma sig bort - och längta. Och längtan är sårt - oftast. Har alltid haft svårt att förstå fascinationen med längtan - mest bara jobbigt. I alla fall när det kommer till DEN typ av längtan. Och jag är inte ens superkär - tänk då hur jädrans jobbigt jag har haft genom tiderna med de jag faktiskt har varit helt fantastiskt kära i! Just nu är jag inne på att skippa allt som heter kemi....


Så nu får jag hoppas Cricco-lektionen går bra - annars blir det VERKLIGEN rena rama sorgen i dag.....



Av Biddy - 31 mars 2008 00:00


Lämnade in lilla bilen på verkstad i morse. Den "pruttar". Och nu ska den bli tyst och fin. Sen ska han även titta på bromsarna - beläggen är väl inte slut men det blir (har blivit förr oxå) någon typ av vibrationer, vid hårda inbromsningar. Förra gången gick det att fixa (i höstas) så det går väl igen. Att den även "visslar" får jag leva med lite till - kanske kan trevliga verkstadskillen titta på det senare i veckan - när han även ska lägga om till sommardäck.

 För jag har blivit en sån bekväm människa som inte tycker det är värt att stå i kylan och först dra loss alla jävla hjulmuttrar för att sen dra dem igen.....tycker faktiskt det är värt ett par hundra spänn....


Jag försöker faktiskt hålla bilen någotsånär fin. Tvättade den (i maskin...med borstar....) i fredags. Den blev ca 4 år yngre på en gång! Sen i söndags då jag skulle i väg till stallet var det några som hade haft riktigt kul på kvällen/natten - roat sig kungligt med att kasta jord på fina lilla bilen. Hur tråkigt har man i sitt liv om man tycker det är givande att slänga jord på någon annans bil???? Jag tycker faktiskt synd om dem. Fast om jag hade vetat vem det var hade jag nog typ fetexploderat!!!! 

Av Biddy - 31 mars 2008 00:00


Haha - envis kärring funkar bra - i går kväll blev det 28 armhävningar!! Jag var helt slut såklart - men väldigt nöjd. Och darrig. 28 är NÄSTAN 30, och det börjar bli riktigt bra!


Tycker jag i alla fall....


Det kan finnas hopp om att jag ska spöa Mackan. Måste genast kolla med Alex när vi kan träna nästa gång. Jag som fortfarande har träningsvärk.....


Oh shit - det är bara 5 veckor kvar - om vi säger att vi ska köra vår lilla tävling 5/5. För 1/5 är vi lediga och jag tänker vara ledig även 2/5.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards