Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Biddy - 28 mars 2008 00:00


Var supertaggad att sitta kvar och jobba över i dag. Har FÖR mycket att göra (fast jag kommer ändå behöva komma in på söndag - särskilt nu som jag faktiskt tappade all motivation och bestämt mig för at dra härifrån strax).

Var supertaggad att rida superengagerad och duktigt på pålle i dag (ska ju snart dit men jag vet inte - lunka runt halvt engagerad kanske.....).

Var superglad över utsikten att få besök om att par veckor. Det fattas vissa saker i mitt liv som jag nog skulle få uppfyllt då - kan jag säga....  ;-)

Och sen välts det av ett enda ynka litet möjligtvis en liten gnutta tvekande telefonsamtal....svaga jävla ynkliga människa...(det är mig själv jag menar nu). Men GUD varför kan jag då inte bara låta bli att bry mig?? Tänk så här i stället. Alla är trötta ibland. Det har säkert varit mycket jobb - det är säkert mycket som ska tas tag i där hemma (alltså inte hos mig då då). Det är ju så positivt att han ringer överhuvudtaget (stavas det så här?) - eller hur? För visst blir jag glad - absolut - inte bara glad - kroppen reagerar direkt (och javisst ja - det är ju inte bara ren glädje - det är även vill ha nuuuuu!)

Det är jag som är nojig, det är jag som  är totalt jävla omogen när det gäller sånt här - men jag vill ju egentligen bara veta. Kommer - kommer inte - kommer - kommer inte. Och sen vill jag veta bara liiiiite till - ja alltså när?  När????


Kära Gud - eller nån annan kraft i detta universum - ge mig följande:

- mogenhet

- tålamod

- förmåga att inte bry mig

- en mindre lustfylld kropp just nu

- mindre djupa dalar (fast topparna vill jag ha kvar) (i humöret)

 - och sen minst 15 andra karlar att välja på...

Det sista var väl inte särskilt moget - men å andra hand om jag endast är 22 finns det kanske inte mycket hopp (förlåt eventuella 22-åringar och yngre som skulle ramla in på detta......)


Nu sticker jag!

Av Biddy - 28 mars 2008 00:00

I går kväll - efter middagen - med FULLPROPPAD mage - gjorde jag 26,5 st armhävningar. Den sista halva var väldigt väldigt darrig.....


I morse var det dags för första träningen med Alexandra.

Min första tanke i går var att ta lika tunga vikter som Alex - fast endast 8 reps, men den tanken var ju jävligt dum. Tänk jämförelse amazone och dvärg..... Tjejen har POWER i sin kropp!!! Så jag körde väl på 60% av hennes vikter....nästan, kanske.


Men jag är så nöjd så nöjd - jag tog 10 reps x 3 set dips! Trodde inte riktigt jag skulle kunna ta mer än kanske .. 5... totalt. Hihi!


Kan väl säga att jag har något svårt att lyfta kaffekoppen....


Oj vad ont jag kommer ha i morgon.....sicken tur att jag har stalltjänst på morgonen så jag verkligen kommer pinas med alla höpåsar och täcken.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards