Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Biddy - 18 februari 2009 16:35


Jag ringde till en bilfirma. Som har en bil jag faktiskt kan tänka mig köpa rakt upp och ned. Det var upptaget läääänge på den fasta telefonen men det fanns ett mobilnummer.


Kom till en lätt grinig persom som inte brydde sig om att presentera sig alls. Som efter ett tag meddelade att han var "utanför - ring min broscha Amir" om jag ville veta om det fanns garantier kvar på bilen.


Så jag ringde igen på den fasta telefonen - kom till ännu en som inte presenterade sig - och som sa att "ring Peugeot" om jag ville veta om det fanns garantier kvar.... Han tyckte inte det var det minsta konstigt att jag som kund skulle ta reda på det själv...


Tack och hej - leverpastej...

Av Biddy - 18 februari 2009 13:47


...ett tydligt bevis på att man inte ska tro allt man läser...


...särskilt inte kass reklam på Facebook...


...fast jag hade nog sagt nej i vilket fall som helst...



Av Biddy - 18 februari 2009 13:36


...i går och i dag har jag tagit 25 armhävningar. Upp 5 från 20 förra veckan. Men jag går inte upp 5 till nästa vecka - de är för tunga än. Men om 2 veckor kanske?


Och jag gör även situps nu.


Vikten är 56....ska ned till 54.


Nyckeln till gymet som jag hämtade på HSB passade dock inte. Nu har jag ringt och ska prova igen och du kan väl ge dig på att den kommer passa nu. Bara för att. Murphy och jag är välbekanta....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards