Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Biddy - 27 februari 2009 21:26


Jag hade sån tur att jag fick sällskap med Maria som skulle rida Ingeborg - vi var ute i drygt 1 timma - superhärligt väder - riktigt påskväder. Allt gick kanon, pålle gick först nästan hela tiden, och vi galoppade där vi kunde på snöiga vägar - HÄRLIGT!


Han var nästan lite lat - jag tänkte han var säkert trött efter hoppträningen i går. Tills vi kom förbi en hage där det gick hästar vi inte hade sett förut. De hoppade och studsade och pålle tyckte han skulle latja oxå. Kan inte säga det var kul - men det gick över och det var ingen större fara - men jag skulle såklart haft Ingeborg mellan mig och dem. Han lugnade sig dock väldigt snabbt - fick gå sjänkelvikning i trav ett bra tag så han fick jobba lite.


Sen hade jag intaget - fick hjälpa av Erik så det gick undan som bara den. I morgon har jag morgonen - just nu har jag tvättstuga och börjar bli lagom trött...


Ska ned kl 22 - tar nog med allt och hänger det blöta hemma och sen bums i säng. Ska ju upp 0615 i morrn. Usch.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards