Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Biddy - 26 februari 2009 22:33


Det är MÅNGA som tittar på min lilla italienska fågelskit...fast den här var bäst!


På motorvägen strax innan Väsby körde jag (i högerfilen såklart) ikapp en stor lite äldre svart Ford pick-up (tror jag) med en (vad jag kunde se) väldigt söt kille i. Min lilla raket blev pytteliten bredvid hans megabil...


Han gasade på och kom helt upp bredvid mig - jag var bara tvungen att le - det var rätt tydlig - han flinade rätt bra han oxå. Hihi.


Sen var jag tvungen att gasa på för 3e filen slutar ju i Väsby - han släppte förbi mig och jag tog min lilla italienare upp i 140. Bara för att. Han blinkade med ljusen...och svängde av i Väsby.  


Så jag har en lite raggarbil alltså... :-) Passar mig utmärkt...

Av Biddy - 26 februari 2009 22:22


Helena red pålle på hopplektion för Ki i dag. Och jag fick komma in och filma lite - de red en liten bana i dag - bl a en oxer som låg på 1,10 på slutet - INGA problem - för nån av dem. Öronen framåt på båda två - hehe - de var så fina som bara den. Känns jäkligt bra att se hur Helena är så trygg i hoppningen - jämfört med lätt hysteriska jag - hon tillför lugn och trygghet till pålle. Hehe.


Jag fick kvällsfodringen i dag - Ulrika blev oplanerad busy - så jag sa jag kunde mocka hennes boxar oxå. Så jag mockade 4 boxar i dag. Bra träning!!


Men jag hann inte gå med Dior..... men jag klappade på honom :-)

Av Biddy - 26 februari 2009 16:16


...that is for the ones I have removed from my legs today. They´re dead now. It doesn´t even hurt anymore.


Apart from that...?


Dear Boomerang - I feel a bit more blue today than yesterday (but my hope is it might be PMS...) and I was thinking about you. Not a very obvious connection - I just was.


Roy Orbison sings I want to get lost in your rock n´roll and drift away.

He also sings Breaking up is breaking my heart.


Tell me all about it....such a pity you can´t ever get one without the other.


I´ll go buy myself some hardcore metal I think. A lot healthier for me.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards