Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Biddy - 13 februari 2009 23:19


Så har i alla fall min fredag den 13e varit. Tydligen den 1a av 3 i år enligt en kompis på FB.


Min lyckodag blev en lyckodag bl a på grund av att jag (obs - i slumpmässig ordning...):

- fick blommor

- vann 25 spänn på triss

- har pratat länge med 4 av mina bästa polare i dag

- har chattat med syrran

- för första dagen på vädligt väldigt länge känner mig "lätt till sinnet"

- har fått prata med mitt alldeles egna speciella energipiller flera gånger i dag.

- har en lägenhet som doftar av ren tvätt - bästa doften som finns tror jag nog :-)


Hihi....


Av Biddy - 13 februari 2009 13:40


För antingen har jag det eller oxå är det återigen nån som har skickat på mig en Friend Request bara "sådär". För att. För att vaddå? Som om jag behöver fler vänner i mitt cyberspaceliv?


Bästa är de som skriver (som svar på mina frågor om varifrån vi känner varann eller om vi inte gör det varför jag får en Friend Request) att man aldrig kan få för många vänner.


Jo - det kan man!!

Av Biddy - 13 februari 2009 12:59

Wow. Det är i alla fall nån som uppskattar hur jag jobbar. Känns riktigt konstigt. För de kommer ju inte från mitt jobb - utan från en leverantör. Men jag har ju haft väldigt bra kontakt med dem.

Av Biddy - 13 februari 2009 12:46


...så jag har stretchat mycket i dag. Baksida lår och sätesmusklerna. Eller ärslet om man nu kan säga så. Det hjälper direkt mot stelheten. Coolt.


Och så tog jag 20 armhävningar i morse (ja - eller för ett tag sen då). Kunde gjort några till men jag tänkte (i går) att jag nog ska hålla mig till 20 denna veckan. Hellre öka nästa vecka. Och sen gjorde jag ett antal situps (eller crunches mer dådå) i sängen för ännu längre sen.


Nu tänkte jag kånka lite tvätt. Räknas det som tyngdlyftning...?


Oj vad roligt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards