Alla inlägg den 6 september 2008

Av Biddy - 6 september 2008 22:27


...skickar mail då och då. Mina styrkor och svagheter. Som i dag är:


STRENGTHS:

most likely to succeed (tack tack)
bravest (tack tack igen)
best room-mate (tack tack - men det är inte så många jag har bott med...?)

WEAKNESSES:

person with the best profile picture (fattar inte hur det kan vara en svaghet att ha bra profilbild....?)
person with the best taste in music (jag som inte ens lyssnar på musik....)


Nej - nu är det dags att stänga ned. Jag är supertrött - ska bli skönt att sova en 8-10 timmer eller så!


Go natt!

Av Biddy - 6 september 2008 22:02


Det var vad det blev i dag. Det behövdes inte mer! Fick till några bra saker - bl a sjänkelvikningarna i trav blev riktigt fina! Även i skritt. Både traven och skritten var fina - men galoppen var inte rolig. Han la sig på som fan och gick inte alls fram till handen. Han kom inte bakifrån i fattningarna - men passet i dag skulle vara mer lösgörande än muskelpass så jag gjorde inte ngt mycket övergångsarbete.


Det märks i alla fall inget att han har haft erlichia - skönt!


Av Biddy - 6 september 2008 21:46


..men det var bara i går jag inte skrev.


Fast jag vet inte om torsdagens misslyckade sms-bloggning kan räknas egentligen, fick inte ens med hälften - men det jag fick var typ 6 meddelanden tillbaka att jag åberoper en tjänst som inte finns...?? Finns den bara för första meningen då?


Har mailat och frågat men inte fått svar än.


Nåja, nu ligger jag med PC´n i knät i sängen och skriver lite. Eller mycket. Ska in på FB och Singelty och Q500 och kolla läget. Fast jag vet inte hur aktiv jag vill vara.....nu är jag rätt nöjd med tillvaron - i alla fall på killfronten. Hihi!


Var i Uppsala från i går till i dag. Riktigt mysigt. Han tycker jag är stark. Och han är ändå väldigt tränad. Men jag antar allt bärande och dragande och slit och släp i stallet har gjort mig ganska seg - eller nåt. Jag tycker han är hur skön som helst. Mmmmm!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards