Alla inlägg den 12 september 2008

Av Biddy - 12 september 2008 21:12


..även om klockan nu inte är mycket så är jag astrött. Tack och lov egentligen. Och tack och lov att jag har fått imovane så jag kan få snabbt slut på sämnbekymrena.


Så jag kan sova i Uppsala utan att bekymra mig om att inte vara utvilad på morgonen...


Var en snabbis inne på FB. Hade fått ytterligare en request till nån JÄVLA anti nya Facebook grupp eller så. Fattar inte att folk orkar.....hur kan man lägga ned TID och ENERGI på att ändra på något som man borde veta kommer ändra sig ständigt - hela tiden? Hallå - vi pratar INTERNET!??!!! Till och med jag fattar (efter ett antal års arbetande framför datorhelvetet) att precis allt som har med mjukvaror att göra - i likhet med PRECIS ALLT ANNAT här i världen hela tiden förändras. 


Nåja. Kanske räcker så....


Jag har i alla fall bestämt mig för att inte göra nåt annat nu än att krypa ned i sängen - fantisera lite sött och mysigt om en stark, varm, skön kropp som tyvärr befinner sig på annan plats än i min säng - och förhåppningsvis sova som en klubbad säl till i morgon bitti.


OJ vad jag längtar efter att kliva upp 0600 i morgon och ha morgonpasset i stallet....eller?

Av Biddy - 12 september 2008 20:56


...var inne just nu. Och jag får bara inte ordning på mig själv när det gäller hur jag ska hantera mail från personer jag inte tycker verkar intressanta. Personer = både killar och gubbar.....


Jag har skrivit "aktiv, vältränad"  - men gubbarna verkar inte läsa.... Och sen upptäckte jag att nu som jag inte är VIP längre har mitt åldersfilter ramlat bort. Dvs fritt fram för 40+ alltså.


Sen verkar jag ha aktiverat nån typ av chatfunktion - och nu mår jag ännu lite sämre över att jag inte svarade på de 2 chatinviter (eller vad det kan ha varit) jag fick inom några sekunder. Asjobbigt!!!


Nej - det får bli pausning.....

Av Biddy - 12 september 2008 20:41


Your friends have voted on your strengths and weaknesses:

STRENGTHS:

most adventurous
nicest
bravest

WEAKNESSES:

person with the best hair
person with the best profile picture


Mest äventyrliga? Jag som har min plats på jorden pluss/minus 2 meter ovan fast mark eller under vatten - och som hellre plockar svamp än hoppar bungyjump (det skulle krävas mer än 200 000....)?


Tur för mig att jag inte tar allt här i livet på allvar - och absolut inte allt på FB.

Av Biddy - 12 september 2008 20:27

Det här är min något sena middag... En omelett med rucola, lök, paprika, rostbiff och parmesan.... Hittat på helt själv. Hoppas bara det går att äta oxå....

Av Biddy - 12 september 2008 19:37


..för det jag behöver göra nu.


Hade egentligen tänkt jobba till strax efter 19 men jag blev bara för trött. Det finns inte en chans att jag nånsin kommer jobba ihjäl mig - jag kommer långt innan det är risk för det helt enkelt somna vid tangentbordet....


I bilen på väg hem tänkte jag på det jag "bara" ska göra typ nu som jag är hemma.


Ska bara blogga lite först.

Sen bara göra lite mat.

Sen bara packa kappsäcken (igen).

Och för att kunna göra den komplett måste jag bara ut i förrådet och kolla efter gummistövlarna (vi ska plocka svamp på söndag - det kräver sin utrustning...).

Sen ska jag bara blogga lite till samtidigt som jag kör min vanliga cyberlifeuppdatering.

Till sist ska jag bara gå och lägga mig....och det allra sista jag tänker göra i dag är att sms´a min Uppsaladejt och säga att jag saknar han....för jag gör faktiskt det...


Suck.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards