Alla inlägg den 10 september 2008

Av Biddy - 10 september 2008 22:04


Jag är faktiskt lite osäker på vad min Uppsaladejt vill med mig. Vet inte riktigt vart jag har han - men just nu - när det är så nytt - så gör det inget. Jag kan hantera det. Jag får liksom det jag behöver och har krav på - just nu - så jag är nöjd. Men det är ändå det här ständiga behovet av att veta. Konstigt. Undrar när jag ska växa ifrån det?


Men jag blev i alla fall väldigt glad över ett sms jag fick från han i dag ... jag frågade om han ville se mig igen - och han svarade bl a med att han längtar redan nu tills nästa gång vi ses. Mmmm!!


Har pratat med han i kväll. Vi ska ses i morrn. Hoppas bara jag får ordning på min insomning (får se om jag får recept på Imovane i morrn) för vi måste ju för f.. kunna sova bredvid varann.


Nu är det i alla fall go natt för mig!

Av Biddy - 10 september 2008 21:52


Vi har ett litet litet yttepyttelitet gymrum på jobbet. Och i måndags efter core-träningen var jag där och körde på det jag tror heter en cross-trainer. 

Det heter cross-trainer - jag har precis hittat en bild på en sån... I alla fall - jag körde drygt 1/2-timma - i takt med musiken ibland (det finns stereo där!) och även om jag var rätt skeptisk till apparaten så gjorde den jobbet...jag blev svettig och anfådd och fick mjölksyrekänningar både här och där. Sen gjorde jag lite dips och några armhävningar - kändes jäkligt bra. (Kanske för att jag bara gjorde några och inte så många....?)


Nu som jag inte röker har jag vällans ångest att gå upp i vikt (dvs mer än de 2 kg jag redan nu väger för mkt...) så jag bestämde mig för att köra 2 dgr i veckan på den. Så i morrn är det dags igen. Tänkte utöka till 40 minuter.


Det kommer bli så bra!


Dvs - om jag bara kan hålla mig till att träna 2 dgr i veckan nu. Har ju varit såååå bra på att klara träningen tills nu ... eller?

Av Biddy - 10 september 2008 20:47

Min middag. En liten sallad med rucola, rostbiff, paprika, lök, soltorkade tomater och riven parmesan......och sen en öl till det. Fast den är mest för att jag ska bli trött.... Men jag är lite stolt av min lilla gnutta hälsosamhet...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards