Alla inlägg den 17 september 2008

Av Biddy - 17 september 2008 22:26


Det är några riktigt passande ord om dagen i dag, faktiskt. Eller - det är väl de enda passande orden om dagen!!


Skit på jobbet - inget flyt alls. Timmarna räcker bara inte till. Men det var riktigt roligt i går med laserdome och föreläsning och trolleri med en större del av avdelningen. Riktigt bra. Kanske blev lite antiklimax i dag - efter den mentala tränings-föresläsningen i går?


Skit med hästträningen - Annelie fick inget flyt alls - men det var inte roligt att titta på heller. Och DUBBELskit när tränaren kommer fram och säger "nu vet inte jag hur den här rasen rör sig men det ser nästan ut som han inte gärna vill landa = ont i frambenen..." Hur kul är det på en skala att höra? Och det är inte kul att Annelie inte hittar flytet - det ska ju vara bara roligt (okej - liiite jobbigt) för henne - man ibland tappar man faktiskt känslan (haha - vet väl jag riktigt riktigt väl hur DET känns!!).


Skit med PC´n - hade precis fått i gång den och sen gick det inte att få svenska bokstäver - IGEN! Japans täckenuppsättning på tangentbordet. Så det var till att göra en "system restore". Var tvungen att ringa Heikki för jag kom såklart inte i håg vart jag skulle leta efter det själv..


Skit med dejt....sov över i Uppsala i går - bara sov - och det var INTE smart kan jag säga... MYCKET frustrerande i dag. Och nu kommer det dröja till i bästa fall på fredag - eller i värsta fall på söndag kväll. Det är inte det att jag inte överlever rent känslomässigt - men han är så skön....och förbannat lätt att va med. Mmmmm!


Jag har ändrat min civilstatus - på Facebook (men såklart egentligen IRL). Dvs jag har tagit bort att jag är singel och att jag letar efter killar. Känns inte riktigt lika relevant just nu. Inte för att vi har sagt något om vad vi håller på med - min dejt och jag - alltså vad vi ska kalla "det", om det nu är något "det" - men i och med att timmarna vi delar är verkliga så är "det" ju nåt - men vi har alltså inte pratat om vad "det" är. Och jag har inget superbehov att bestämma att "så här säger vi att vi gör" - jag tar det som det kommer och det känns väldigt okej att klara göra det. Jag sa i alla fall till han att jag hade ändrat på FB. Och att jag inte kände mig singel längre. Men jag ÄR faktiskt inte singel längre - och sanningsenligt ska man ju vara - eller hur? Måste jag faktiskt vara i alla fall..


Och skit med tidsplaneringen....jag höll på att städa innan jag satte mig med PCn, men sen när jag väl kom igång med cyberlife-uppdateringen så gick väl tiden liiite för fort. Så nu är det egentligen väl över läggdags redan.


Tror jag kommer sova som en stock...trots avsaknad av skön, varm, stark, mjuk kropp bredvid...


Go natt!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards