Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Biddy - 9 oktober 2008 10:10


...men jeg kan bare ikke la være...


Var inne en sving på FB - tok en liten quiz eller noe sånt - om min Soulmate...


Syns det høres veldig intressant ut jeg? Jeg tillhører alltså noen med rytme? Ja - det er jo bare å komme og ta meg da....haha!! Men jeg lurer fælt på hva det der kjempeviktige vi skal ha felles er for noe....

Av Biddy - 9 oktober 2008 09:42


Først: nå er jeg i gamlelandet med norsk tangentbord - da blir det annet språk på bloggen- det blir lettere å skrive norsk enn svensk. Jeg skjønner at for noen som kanskje tar en liten titt in her i de kommende dagene så kan det bli litt vanskelig å lese bloggen. Sorry. Jeg veit (etter 14 år i Sverige) att forståelsen for det norske språket er lavere i realiteten enn hva de fleste svensker tror initialt. Det pleier ta en liiiten stund etter at de har spurt "snakk litt norsk da" før de begynner med "hva sa du....?"


Det kan tenkes at det blir litt svorsk også da, jeg får ganske mye gliringer fra sisters og fattern om at norsken min ikke akkurat er helt ... norsk lenger.


(jeg syns jeg er flink jeg da....)


Det var sååå koselig i går - fikk kjempegode tigerreker hos sisters, masse prat - hilste på lillegutten som titta mye på meg. Den som kjente meg igjen var bikkja Max. Han blei glad han....han er så søt og snill - men lukter fælt gitt.

Sisters syns kjempeelgen jeg kjøpte til lillegutt var helt grei. Det ergra meg allikevel litt at han hadde fått en ku som var litt større....


I dag har jeg kjørt fattern på jobb - så nå kan jeg gli runt i Accorden hans så mye jeg vil - hihi - men jeg skal være litt huslig (rydde ut av oppvaskmaskin og sortere laken....) - litt meganorsk (spise brødskiver med pålegg til lunsj) og så skal jeg dra avgårde og få kjøpt meg sko. Glemte selvfølgelig de eneste skoene som går an å ha på båten i stallen... (skjønner ikke det...?)


Og på ettermiddagen i dag blir det trening med fattern - skikkelig deilig - jeg behøver en omgang crosstrainer eller løpebånd (hvis de ikke har crosstrainer).


Og nakken og hodet da? Fortsatt smerter i skuldre og nakke - våkna med lett hodepine men den er borte - men det er ikke helt bra.


Får se om jeg får vært noe mer på bloggen seinere i dag - hvis ikke får det bli i morgen.


Ha det så lenge!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards