Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Biddy - 23 oktober 2008 18:50


2 svar hittils alltså. Undrar hur lång tid det kommer ta? Jag ränkar inte med att det ska vara klart nästa vecka direkt - sen måste jag även få en vet att göra 1a preliminära besiktningen här hemma. Vet inte om jag ska åka in själv på klinik eller inte. Kan ju vara värt det?


Nu är vi i alla fall på flyplatsen - flyget är försenat (det var det förra gången oxå) och nu som dan är klar börjar jag känna mig ganska trött i skallen. Och nu går batteriet ned oxå (8% - snart SKRIKER datorn...)


Och nu ä rdet go to gate - bye bye!!!

Av Biddy - 23 oktober 2008 14:58


..ja - helt ärligt det är faktiskt det! Lär mig massor! Vill jobba överallt! Fast jag vet inte vad det är för fel på mig eller på de andra för jag står för 95% avfrågorna...jag kanske är den som är absolut mest korkat - eller nej - jag tror inte det. Tror väl mest att jag har det där i mig att jag inte riktigt blir nöjd... Det ska alltid finnas en till tanke på nåt sätt. Ibland riktigt jobbigt.


Som när föreläsaren frågor efter frågor - och sen när jag vinkar lite så säger hon "ja - Guri - givetsvis". Vet inte riktigt om det är bra eller inte.


Nu är det kaffepaus - och sen bara 1 timma kvar tror jag.


I kväll blir det inte häst - världens bästa Alexandra har skrittat honom - och sen blir det väl Uppsala när jag kommer hem.


Hihi!

Av Biddy - 23 oktober 2008 11:03


Och av nån anledning visar det sig att det hær tangentbordet har norska tangenter....??? Mycket konstigt.


I alla fall - det ÆR inspirerande att vara på introduktioner dær man får høra tankar från de som ær i toppledningen och då har lite bättre bakgrund än lilla jag...


Och nu kom Mirjam och förklarade hur man ändrar keyboard layout till svenska.... Tänk vad lite jag kan egentligen.


Fast jag måste säga att jag är undrar lite över hur engagerad vår egen personalchef är - under första delen av utbildningen har hon suttit i hotellets lobby och arbetat på sin PC - och inte alls varit delaktig i våra frågor nu innan paus som i absolut högsta grad BORDE vara värdefull för henne att få med sig.


Jag undrar så flundran om gäddan är en fisk...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards