Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Biddy - 19 oktober 2008 21:39


...något som många svenskar har svårt att fatta.


Via min tvärt-emot-bloggare i Norge har jag i dag hittat en länk till en kille som skriver ALLT på nynorsk. Enligt mig är han väl nägra nog riktigt knäpp men ändå. Kul är det.


Håll till godo: Are Kalvös hemsida


Ja - och såklart kom jag inte i säng för den som undrar det.....skulle bara....

Av Biddy - 19 oktober 2008 21:05


Från Facebook alltså. Men jag fick chattat lite med lillsyrran och Christoffer - lilla solstrålen.


Men nu blev jag inte bara lite trött utan riktigt riktigt trött - blev utslängd varje minut ungefär - jag kryper ur cyberspacevärlden nu och ned i sängen.


Jag älskar min säng - den är världens bästa - fast det bara är en helt vanlig IKEA-säng - men den är mysig som bara den att bara vara i - om jag skulle välja 1 enda möbel skulle det bli min säng.


Vet att det är tidigt - men jag har kämpat hårt (....??) med tampar och segel och ölburkar i en vecka - så det är klart jag har rätt att vara lite extra trött nu.


Eller hur?

Av Biddy - 19 oktober 2008 20:43


Jag kom.

Jag slet ut hästen ur boxen.

Jag tog av han täcket och la på det igen (allt satt där det skulle på han).

Jag mockade.

Jag slängde in hästen igen.

Jag åkte hem.....



Av Biddy - 19 oktober 2008 17:02


Hade sån tur att jag blev hämtad i går. Det blev mycket mys.... Och sen blev det käk och bio i Kista på kvällen - såg Max Payne - rätt okej - coola effekter tyckte jag. Hittade en vinterjacka oxå - som jag egentligen inte hade råd med men jag köpte den ändå. Måste ju ändå ha en - eller hur?


I dag var det lugn och lång och skön morgon. Blev trött efter frukost och därför blev det blev lite extra sömn mitt på dagen. Och sen när jag väl klev upp pajade magen. Totalt. Jag skiter inte. Jag pissar från 2 hål (inte många som kan DET inte!!)


Så jag har fått ta vätskeersättning och nu är jag såpass pigg att jag ska hoppa i duschen och ta en sväng till stallet. Pålle lever efter vad jag har hört.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards