Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Biddy - 6 oktober 2008 23:03


Nu kommer straffet för att försöka bli av med huvudvärken på kemiska sätt i dag....magen säger ifrån. Satans - vilken jäkla magknip jag har nu! haha - jag sitter faktiskt krokig och skriver just nu!


Lätt att sova med det här? Tror inte det men det är väl bara att prova. Riktigt hårt.


Shit pommes frittes! Go natt?? 

Av Biddy - 6 oktober 2008 21:06


Hittade även någon som nästan måste vara en av urbloggarna i Sverige?

Annica Tiger heter hon och har flera hemsidor och sen bloggen då.


Kom på det nu att jag har suttit med datorn ett antal timmar nu. Knoppen gör fortfarande lite ont när jag rör på mig - men så länge jag sitter still är det ok.


Jobb i morrn - om skallen är smärtfri dådå. Jobb på onsdag - sen Norge - kanske dags att beställa flygbiljetter nu då?

Av Biddy - 6 oktober 2008 21:00


...utan minsta ansträngning!


Jag virrar vidare i internets enorma urval sidor - nu hittade jag en bloggaktig hemsida med roliga klipp från Youtube - dvs jag behöver inte söka fram själv om jag vill titta på nåt roligt - nån annan har redan gjort det åt mig!


Smart va?


Och om det är nån som undrar varför jag länkar som en galning till det ena och det andra är det bara för att jag är så stolt över att få till det på rätt sätt nu - utan hela jävla webadressen.....

Av Biddy - 6 oktober 2008 20:08


Var inne på ja vi elsker - han svensken som har en blogg om sitt liv i Norge - och ville kolla om jag hade fått nån kommentar på mitt lätta försvar om norska matpakken (den med brödskivor). Hittade dock något MYCKET roligare....om faen...


Håll till godo: FAEN!!


Och om det är nån som kan tänka sig lämna ut den för mig utom räckvidd informaitonen om hur i helvetet jag kan få in Youtubefilmrutan direkt i inlägget så blir jag SUPERGLAD!!


Som en äkta norska kan bli...

Av Biddy - 6 oktober 2008 19:28


Det visste säkert hela världen utom mig redan. Eller en jävla massa - i alla fall om man ska ta Bloggvärdes topplista som någotsånär inte helt fel bild på vem som är de mest välbesökta bloggarna.


Och visst - den ger till och med ett rätt nyttigt intryck. Kanske jag kan slänga ur mig nåt som "bla bla tycker Carl Bildt" på nån lunch eller så?


Och så har den så fint namn..... alla dessa dagar

Av Biddy - 6 oktober 2008 19:12


Jag är faktiskt mycket bättre. Jag proppade i mig 2 ipren och nu kan jag stå och gå utan att huvudet exploderar. Så det ska nog bli bra tills i morgon.


Var ute och klickade runt lite. Hittade nåns blogg med en länk där det stod hur mycket bloggen var värt. Så jag klickade lite vidare... kom till en sajt som heter Bloggvärde där man kan skriva in namnet på en blogg och få veta "värdet".


Det var 2 saker som var roligt med detta totalt orealistiska påhitt:

1) Värdet på min blogg var 10 x mer än en blåst stackars tonårings blogg (som bl a avslöjer följande: 16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. Jaa, jo, jag är nu officiellt mästaren på att måla fransk manikyr på mig själv... Sådetså syrr, sluta reta mig för att jag målar naglarna så mycket, det är som man säger "övning ger färdighet"). Visst - jag var väl lite elak där men då finns det ändå hopp....
2) Ansvarsfriskrivningen som lyder som följer: Det värde som beräknas behöver inte ha något med verkligheten att göra. Då denna beräkning görs med tränade apor är det svårt att uppskatta ett exakt värde. 

Av Biddy - 6 oktober 2008 17:41


Jag chattar med min indiska vän Ramesh och min franska vän Olivier - samtidigt.


Världen är liten. Tur det när man hittar likasinnade själar som inte direkt bor nestgårds.


Vi får inte ha MSN på vår jobb-PC - som är den enda jag har - så då funkar FB-chatten lysande.


Must go - must chat!

Av Biddy - 6 oktober 2008 14:39


Riktigt illa faktiskt. Fick huvudvärk på slutet av kvällen hos Alexandra - hade enorm huvudvärk då jag kom hem - proppade i mig eeze och gick och la mig och räknade med att det skulle vara okej i morse.


Icke sa Nicke.


En sån jävulsk huvudvärk som inte ens släppte vid total stilleliggande. Jag bara låg ett par timmar - sen vid halv 11 kanske stoppade jag i mig 2 Trio Comp - kände på mig att eeze inte skulle göra jobbet.


Och nu är jag i alla fall något så när fungerande - men relativt drogad och fortfarande med huvudvärk men nu bara som "normal bakfylla" - och sen darrig som fan förståss...


Fast jag ligger fortfarande i sängen - var upp en sväng förbi toan då jag hämtade PC´n - sen kom Alexandra förbi och hämtade nycklarna till lägenheten - blomvakt etc under tiden jag är på semester. Det är det jag har gjort i dag..


Suck. Visst är det lite synd om mig - jag som var så nöjd och glad i går?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards