Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Biddy - 27 oktober 2008 22:35


Jag har flera kompisar som krisar ordentligt nu.


Det värsta är att inte kunna vara där till 100% hela tiden. Jag skulle vilja det - bara kramas och finnas som ett stöd - men det är inte lätt alltid.


Fast jag tänker så hårt jag bara kan på dem allihop.


Hoppas HOPPAS verkligen ni känner dem - mina kärleksvågor som går genom cyberrymden till er!!


Nu blev jag sååå himla trött - ska gå och lägga mig och drömma absolut sötaste drömmarna ever.

Av Biddy - 27 oktober 2008 22:18


Vet inte riktigt. Nån tonårstjej älskar Lusitanos (men det gör alla som har haft en egen...). Men hon har inte råd med egen häst och har en som hon lånar just nu. Nu vill hennes mamma - som har varit i Portugal 5-6 gånger - veta vad lägsta pris för en snabbaffär är....


Men hålla. Kolla in Helmers Ridcenters priser på lika gamla - och jag lovar dig - inte bättre - Lusitanovallackar...


Det som är riktigt dumt är att de antagligen skulle vara en bra ägare - mamman som kan lite om Lusitanos och en ambitiös dotter....

Av Biddy - 27 oktober 2008 22:14


Ingen ska tro att jag kör så här mycket för fort. Alla som har sett min bil förstår att den inte kan gå så fort. Och ingen vettig människa tar kort på hastighetsmätaren i en sån fart.


Det måste därför vara en manipulerad bild.


Eller från nån racerbana kanske???

Av Biddy - 27 oktober 2008 19:20


Vänta lite - om jag vore så jäkla desired - varför är jag då 37 (skrik - jag menar 22...) - barnlös - huslös (värre - jag hade ett och SÅLDE DET!!!) - sambolös- och åker runt i en bil som snart rasar...? För nån som är SÅÅÅ jäkla desired har väl inga problem att kamma hem nån med alla förmågor att upphäva alla lösen enligt ovan. Eller är det så att jag bara inte ser skogen för alla träd...?


Jovisst - så måste det vara.


Fram med motorsågen dådå.



Av Biddy - 27 oktober 2008 09:11


...att höra det var det skönaste jag varit med om på länge


Jag känner mig barnsligt beärad och går omkring med en fnittrande tonåring i magen....


Hihihi....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards