Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Biddy - 10 oktober 2008 19:40


Det er på tide å pakke....og pappa har reisefeber - så han er fryktelig masete. Så dessverre blir dette veldig kort.


Jeg har IKKE reisefeber - men det kanskje jeg burde ha? Skal være sammen med 8 mennesker på en båt i en uke - og jeg kjenner 2 av dem..... Veit ikke engang om jeg kommer til å få tid til å lese mail eller blogge i det hele tatt. Det kommer til å bli værste cyberspecliv-avvenningskuren for meg dette her.


Får panikk bare jeg tenker på det.


Håper i hvertfall det blir sånt vær som det har blitt lovet at det skal bli - da kan det tenkes at jeg kommer hjem som en liten pepperkake - hihihi! Eller kanskje en kokt hummer....


Ha det bra!!

Av Biddy - 10 oktober 2008 09:10


Var trøtt men jeg lå liksom og vrei meg hit og dit en stund. Så i dag tidlig foretrakk jeg å bli liggende i senga istedenfor å gå opp og kjøre fattern til jobben.


Sov till kl 9 - veldig veldig deilig - nå skal jeg varme på kaffe fra i går kveld (er ikke så nøye da...) og finne meg en bok å lese i en liten stund. Eller 2...


Er forferdelig støl etter dipsene jeg tok i går - jeg har faktisk ikke tatt noen ordentlige siden jeg slutta på Öhlins, så det er ikke rart det er litt vondt i dag...men det værste er at det blir værre i morgen....haha!


Har litt lyst til å trene i dag også - får vel se hva fattern har for planer.


Kanskje jeg skal ringe noen venninner eller så?



Av Biddy - 10 oktober 2008 00:02


Känner för det just nu. Lite krångligare men ändå...


Jag ÄR lyckligt lottad!! Det är riktigt RIKTIGT skönt att känna så.

Jag fick vila och slappa (och läsa Kalle Anka) nästan hela dagen i dag (så nu är nacken mycket bättre).

Jag fick vara farsans lilla flicka och bli lite bortskämd i dag....inom vissa områden är det helt okej att inte bli vuxen!

Jag fick hänga med till gymet och körde totalt 70 minuter på crosstrainern i dag!!!! (och sen gjorde jag 10 + 8 + 8 dips......hihi). Brände ca 600 kcal, är det okej tro?

Jag har gjort mat (med lite hjälp av ett par av damerna) till vårt middagssällskap på 7 - en riktig fläskgryta och sen både förrätt och efterrätt, och det blev riktigt gott!

Jag har fått träffa farsans nya tant som inte alls är en tant utan en riktigt fräsch dam med gnista i ögonen - som jag verkligen tyckte om!!!


Och det som har känts bäst av allt - jag har folk som saknar mig nu som jag är borta - jag har fått fina sms och meddelanden och världens största PUSS går i kväll till Uppsala - såklart....


Och nu ska jag gå och krama kudden och drömma söta drömmar....


Sov gott!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards