Alla inlägg den 2 december 2008

Av Biddy - 2 december 2008 23:45


Inte riktigt så att den har fått eget liv - men den är verkligen dum. Skickar sms att jag har meddelanden på mobilsvar fast jag inte har det. Stänger av sig mitt under samtal utan att säga annat än klick. Tror den är tom för batteri fast den är fulladdad. Ja  - och så det här med att jag inte kan MMS-blogga för att jag nu får 3 (TRE!!!) inlägg varje gång jag skickar via MMS. Vore inte så dumt om det inte vore för att alla 3 är likadana varje gång...


Kanske den har fått virus?


Nu ska surfas yttepyttelitet - sen är det natta.


Och i morrn ska Galanten till bildoktorn....

Av Biddy - 2 december 2008 23:37


I dag: ridhuset 1 t 10 minuter. Han var väldigt lös och fin efter löshoppningen (haha - lite rolig där va?) och gick med superfin takt i traven. Riktigt gungig var han oxå. Vi jobbade MYCKET galopp. Fattningar - avbrott - fattningar. Väldigt mycket. Ibland gick det superbra - och jag gjorde ett rent byte på diagonalen från vänster till höger. Ibland gick det bara bajs....


I går: vila pga mattes huvudvärd.


Lördag: löshoppning. Han blev HELT galen - lekte rodeohäst och sprintade järnet efter långsidorna. Han var ÖVERLYCKLIG. Sen är han så jäkla cool när han verkligen ska leka - han är nästan som en hund.


Fredag: lektion med Cricco. Gick hyggligt (jag kan ha skrivit om det redan).


Cricco har en bekant som har en PRE som tydligen blev utdömd nyligen. Hon vill börja rida för Cricco. Jag har frågat Cricco om hon inte kan ringa henne. Men sen har hon tydligen även en bekant i Portugal som vill ha en cool kille att rida på (haha - rolig igen va?). Vore lite lustigt om jag skulle sälja honom tillbaka till Portugal....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards