Alla inlägg den 3 december 2008

Av Biddy - 3 december 2008 23:33


Det blir svinkörigt såklart när jag kommer hem kl 2320 på en vardag  . efter jobb och stall och lite strul och så - och sen ska jag hinna käka och sen även hinna med mitt cyberspaceliv. Som har blivit liksom VIKTIGT på nåt sätt.


Det jag gör är

1) kolla gmailen - nåt om hästen - eller från facebook - eller annat.

2) blogga lite

3) kolla nätdejtingsajterna

4) kolla facebook (där brukar det oxå bli nån chat med nån av de som är påloggade) (på den här tiden oftast Boomerang - han ligger en timma efter)

5) blogga lite igen

6) läsa andras bloggar

7) annan surfning kanske

8) kankse ett sista blogginlägg?


Så ser mitt cyberspaceliv ut.


Och sen har jag vääääldigt länge tänkt lägga ut en del klänningar och sånt efter morsan och även sånt som har blivit för stort för mig på Tradera eller liknande. Min stallkompis Sara var tidigare välidigt flitig där - och sen läste jag (i går??) att Söta Lilla Fröet oxå skulle sälja saker så då fick jag en inspirerande påminnelse... Men hur ska jag hinna? Måste sova oxå. (bra om man blir trött då - eller?)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards