Alla inlägg den 9 december 2008

Av Biddy - 9 december 2008 23:39


Det är väl det jag tycker först och främst.


Platt - vilket jag faktiskt verkligen gillar - och gott. Härliga sallader som tillbehör med syltade paprikor etc etc. Mycket gott.


Jag har ätit grishjärna i dag - inte hel och inte bara den men den fanns med i nån maträtt jag käkade till middag. Gott.


Och jag bad om en söt ungersk mörk öl - och jag ska ta med mig flaskan hem. Jag tänkte jag skulle börja samla på flaskor från olika länder med olika mörkt öl som jag gillar. Med min resefrekvens kommer det bli ca 3 flaskor per år så det lär bli en rätt liten samling iofs...

Av Biddy - 9 december 2008 23:13


I lost you today! I saw you hade closed your profile - very sad - and incredibly sad that strangers can affect one in such a strong negative way as this person has to you on Facebook. 


They say it´s not safe (FB) ´cause they "own" our information - crap - that is nothing compare to terror from stangers.


If someone started sending strange messages to my friends of friends etc etc - giving out false information about me or what I´ve done or said or what ever - I would probably find out who were my true friends or not.




Av Biddy - 9 december 2008 18:16


Den blir sjukare och sjukare. Stänger av sig. Stänger nästan av sig. Vill sen inte alls stänga av sig. Vill inte bli påslågen igen. Skickar meddelande att jag har meddelanden på mobilsvar (typ 30 ggr i dag - och det är INTE ett skämt) fast jag inte har det. Jo - och sen det vanliga att den bara stänger av mitt under författandet av meddelande eller mitt i samtal.


Tänk positivt.


Snart har jag en sprillans ny mobil.


Hehe - och den gamla kommer få leva ut som elektronikskrot!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards