Alla inlägg den 26 december 2008

Av Biddy - 26 december 2008 22:49


Har suttit i en time eller to etter maten i en mega lenestol hos Vigdis (fatterns særbo) med 2 skikkelige rakkerunger, Kristoffer og Marte som er barna till Thommas som er typen til sisters - nesten hele tiden med en av dem på fanget. De er veldig goe men det kan bli littegrann slitsomt....tror jeg har blåmerke etter klypinga til Kristoffer.


Vi fikk skikkelig god mat - og jeg må si at fattern har funnet seg en skikkelig megadame. Det er trøkk i den der for å si det sånn.  Hun er bare så herlig!


Og NÅ er jeg såpass avslappa at jeg kan skrive norsk. Har ikke helt følt at det har gått an før nå - det var mye lettere da jeg var hjemme uka før.


Og NÅ har jeg også vist fattern facebook - og bloggen. Han har gått for å se på nyheter og jeg skal "bare" sjekke cyberspacelivet mitt litt.


Fattern og jeg var nede i båten i dag og slapp ned propellen i vannet - altså den propellen som skal sørge for at det er påent vann rundt båten i og med at den ligger i sjøen.


Og før det var vi ute og gikk i over 1,5 time - men det trengs! Absolutt! Og i morgen blir det en lengre tur.


Herregud - jeg har faktisk skjønt at jeg må kvitte meg med nærmere 7 kilo...og som del av motivasjonen har jeg blitt enig med fattern om at vi skal springe sentrumsløpet sammen til sommern.... Hjelp!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards