Alla inlägg den 29 december 2008

Av Biddy - 29 december 2008 23:09


Eller först och främst vill jag tacka min kära far som motiverade mig att vilja promenera varje dag så att jag faktiskt inte gick upp ett enda gram i vikt under julen.


Ja  - för det räcker ju att jag redan väger 6 kilo för mycket som ska BORT!!!!


Jo - mina lärdomar...(och här är faktiskt inte min far särskilt mycket inblandad alls): 

1) killar som är singlar och som har katt är bögar

2) killar som har samma typ av beiga soffar som farsans nya tant är bögar

3) killar som är kompis med tjejer är egentligen bara det för att de vill sätta på tjejen. Även om det nu skulle varit uppe till diskussion och sen avklarat eller förnekat så är killarna kompis fortfarande för att de längst inne (i testikelhjärnan) tror de nån gång ändå kan få sätta på. Den dagen de faktiskt FÖRSTÅR att de inte kan sätta på är de inte kompis mer. Eller så är de bögar.

4) killar tänker med nötterna och tänker enkla saker

5) så är det bara....


Det hela är vad jag kallar en usel ursäkt för att aktivera fler än 2 hjärnceller (i det huvudet som sitter högst upp på kroppen) i taget. Då är man lat då.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards