Alla inlägg den 8 december 2008

Av Biddy - 8 december 2008 14:45


Jag har ont. I armen. Högerarmen. Och lite runt i kring sådär.


Smärtan är ett resultat av det otroligt mogna och ytterst normala beteendet för en 38-kärring att med endast ett fåtal (??) öl inombords sitta på en pub i Göteborg och bryta arm kl 0050 med en 26-kille natt till söndag.


Om jag vann? Nästan....därför var jag tvungen att köra fler gånger - därför har jag inte bara ont utan JÄVLIGT ont...


JUST NU (dessa dagarna) har jag förmånen att messa lite fram och tillbaka  med en kille jag tycker är riktigt het. I ett av dem skrev han att det aldrig är fel med god fysik men "ingen nytta av den om det inte finns lite gott mellan öronen".


Väl.

Inte vann jag - så fysiken kanske inte är mycket att ha.

Och hur mycket har man (jag) mellan öronen just genom bara att göra så här?


Var tvungen att kolla med kompis CJ om det nu är så att jag faktiskt har nåt mellan öronen - blev lugnat. Finns massor tyckte han.


PUH!!

Av Biddy - 8 december 2008 12:51


Jättestora flingor - några ser ut att vara nästan 3cm² - dalar ned och gör mig SÅ LYCKLIG rakt utanför mitt fönster!


Undrar om jag är en snöflingefetischist egentligen?  Fast inte sexuellt dådå men bara rent lyckorusigt?


Jag älskar den sången som Nalle Puh (eller Ole Brumm som han heter på norska) sjunger nån gång när det snöar...


det snör det snör huttemejtu

det er det det gjör huttemejtu

nå snör det mye mer enn för

huttemejtu

og tiddelibom


...med viss reservation for att det kanske inte är helt korrekt återgivning...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards