Alla inlägg den 23 december 2008

Av Biddy - 23 december 2008 18:56


...verkligen ångest - åka till Norge och vara julig.


Finns julen ens?


Jag som har försökt så hårt att blunda för den - inte fan gick det vägen inte...


...så om 2 timmar sitter jag på flyget till Norge. Hem. Mitt andra. Farsan är så söt - säger att gästrummet är "mitt" rum.


Tur han har lovat en liten akkevitt i kväll i alla fall!

Av Biddy - 23 december 2008 07:33


I går red Lisa Xiijade - hennes stackars Tornado är skadad och hon har inte ridit på ett tag - och det gick superbra. Mer fokus på framparten än så som jag rider för Cricco - men hon var nöjd med hur han blev efter ett tag - och hon fick riktigt fin-fina kliv och härlig takt i honom i traven - hon hade helt otroligt bra känsla för hans bakbensarbete! Men hon var försiktig i galoppen - så på slutet när jag fick rida körde jag lite race med han. Hihi.


Hon var förvånad över att han inte var tittig. För nåt. Men vaddå? Det är ju så han är - världens coolaste lilla kille! Från att ge järnet på långsidan - sen bara släppa tyglarna så står han och halvsover. Gulleplutt!!


Sen har han ju fantistisk fin på ML och min uteritt i går - i och genom allt vatten vi kunde hitta - och så fin som bara den i galoppen - GUD vad han är bra min pålle....suck....


En tjej som har en dansk hemsida för Lusitanos mailade mig och frågade om hon fick annonsera ut honom. Jag har svarat ja - men jag vill ju först få tagit några bättre kort OCH filmer på honom!! Var inne på hennes sida och hon förmedlar bl al från Morgados - ett av de mer välkända stuterierna i Portugal. Och jag tyckte såklart att min pålle är MYCKET trevligare än en hel del hästarna där.


Vi får se. Det är inte bråttom än i alla fall.

Av Biddy - 23 december 2008 07:18


Så är det i dag. Sovit dåligt (börjar jag bli skrämmande van vid) - tidigt upp - INTE vad jag är van vid - mörkt då jag körde till jobbet. 


Nu väntar jag på att kaffet ska göra sitt i lilla skallen på mig - få fart på nån hjärncell eller 5  så att jag kan titta på en av skärmarna i taget och inte båda två ofrivilligt.


TRÖTT!!!!


Undrar när jag ska få sova ordentligt?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards