Alla inlägg den 25 december 2008

Av Biddy - 25 december 2008 19:56


Är jag i Sverige får jag ständigt höra en massa norgehistorier - och får en jävla massa pikar om hur norrmän är och jag får såklart höra hur förträffliga svenskarna är och hur dyrt och jävligt allt är i Norge och hur dålig mat det är här etc etc etc.


Nu är det 3e dagen i Norge - och både i går och i dag har jag fått höra hur mycket bättre allt är i Norge. Att jag inte tar till förnuftet och bara flyttar hem igen - nej det går inte att begripa. Det är ju här jag hör hemma - ingen (norsk) jävel (med alla hemma där upp) kan väl bo så länge i Sverige - det måste jag väl fatta...


Just det förstår ju inte riktigt jag heller - inte att jag inte flyttar tillbaka till Norge - men att jag faktiskt ids bo kvar i Sverige. Eller - jo - jag vet juh det - det är pga mina vänner - och inga andra. Absolut INGA andra.


Men att folk - ens jävla närmaste - ska vara så bra på att berätta hur dum jag är som bor kvar - ja det förvånar mig lite.


Och du kan väl tro jag är supersugen på att umgås med folk som har DEN attityden till mig...?


Men hallå - är det KONSTIGT att jag inte vill hem så ofta och vara social...?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards