Alla inlägg den 21 december 2008

Av Biddy - 21 december 2008 21:33


Mina ben har genomgått en förvandling. Från gorillaliknande, groteska, HÅRIGA till släta, fina, lena, mjuka - ja ALLT som mina ben normalt sätt INTE är utan omfattande modifiering. Det liksom skimrar lite om dem oxå


Jag läser en bok just nu. Tjejen har bl a svårt för att meditera - sitta still och köra sitt mantra (heter väl så?) och inte röra sig fast det blir obekvämt etc etc. Hon har svårt att bara "härda ut".


Att köra med epilatorn på 2 st gorillaben måste vara väldigt bra förberedning för att meditera. Jag undrar om jag inte skulle försöka. Fast å andra hand så missar jag strechingen då - ja för jag kör på baksidan av låren oxå. Det är VERKLIGEN INTE bullshit när jag skriver gorilla! 


Av Biddy - 21 december 2008 17:11


De första 4 tillstånden har att göra med att jag har varit i stallet i över 5 timmer. Hur fan det nu går till. Men vi red en låååång tur (var ute från 1220 till 1400) jag och Marie-Louise - en SUPERhärlig tur. Massor med vatten! Jag älskar att rida i vatten. Konstigt. PMS-en är som den är. Suck.


Pålle provade med 1 bock i första lite snabba galoppen i dag - men det var snabbt avhandlat - nix pix från min sida - okej sa han snällt. Alltså jag skrek lite på honom med riktig rytarröst så han förstod kanske att det inte var så poppis.


Vi gck ut i Mälaren oxå - men inte på en badplats såklart - på ett annat ställe - men det är såklart lika förbjudet det med - men jag vägrar typ tro att 4 hästben och lite av en hästsvans skitar ned mer än alla hundratals ungar som kissar i vattnet - men vad vet väl jag...


Nåja. Nu ska jag diska (wow....) sen äta lite pulver - sen bada - sen fixa benen - sen städa - sen packa till nästa Norgeresa kanske? Och däremellen ska jag kollat läget på cyberspacelivet och ringa Cricco. Och Erik. Och farsan.


Och sen var klockan 0200....?????

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards