Alla inlägg den 10 december 2008

Av Biddy - 10 december 2008 22:35


I dag har jag ätit grishjärna till middag. Panerad och friterad och med tartarsås och kokta grönsaker och samma goda mörka öl som i går - och nu glömde jag nästan Palinkan som vi drack allra först - i dag blev det aprikos - i går var det päron.


Ska snart knoppa - men måste ju leva lite cyberspaceliv först....


Det har varit - eller är?? - streik på flyglatsen i Budapest. Men om jag har en jävla tur så kommer jag hem i morgon.


Ska bli helt okej. Sen blir det dejting igen....hehe!

Av Biddy - 10 december 2008 16:39


Jag har inga arbetarkläder med mig till Ungern. Hade inte riktigt räknat med att gå omkring i en rökig verkstad hela dagarna -eller kanske - men inte räknat med att det skulle vara så här.


Det är mycket jag inte förstår. Jag förstår inte hur man kan arbeta med en underleverantör så länge utan att skaffa sig dokumenterade kontrollrutiner. Men det verkar vara helt naturligt att det är så.


Jag ska bara bort och dess mer jag är med om dess säkrare är jag på det.


Och mobilhelvetet krånglar och krånglar och krånglar....



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards