Direktlänk till inlägg 3 augusti 2008

...eller FB?

Av Biddy - 3 augusti 2008 23:20


Är lite förvirrad över mina egna kategorier.... FB har en egen. Killfronten en egen.


Åh shit - det är my name is Earl på tv.... k a n     i n t e    s l u t a    t i t t a..


Så - mycket bättre - TVn avstängd.


Det måste vara ngt fel på Are You Interested. Jag misstänkte det starkt även här om dagen (i går kanske) men i dag är jag absolut 100 % säker i dag - det är ngt fel. Jag har fått över 20 Yes i dag och det kan bara inte stämma. Några såg riktigt bra ut - bl a en riktig tjusig kille SOM BOR PÅ BERMUDA!!!! Typiskt....


Men jag svarade Yes på några - fick ett riktigt snabbt meddelande från en av dem - han började med att skriva "urläckra Guri". Jag ramlade (nästan) av stolen. Han kan faktiskt helt omöjligt veta om han skulle tycka jag var "läcker" - man ser ju för fan bara nyllet på folk!!! Nåja. Får se om han svarar.


En av de andra som jag svarade yes på kommer jag ihåg sen rätt länge tillbaka. Så jag skickade med ett meddelande att han faktiskt hade klickat yes på mig för länge sen....får se om minnet är så dåligt.


Nej - det här GÅR inte! Båda har svarat...must svara nu.


Kollade in på Singelty oxå. En av de jag gillar nyllet på har börjat läsa min blogg (hej hej) och lämnat ett väldigt trevligt meddelande i gästboken. En annan var HÄRLIGT rakt på sak och frågade "finns det nåt intresse att lära känna mig?" Jag svarade att jag just nu har nån jag kanske ska fortsätta med (fast det är lite svårt att säga efter 2 lightdejter iofs). Sen kan jag absolut tänka mig träffa fler men det får nog bli Stockholmskillar (eller nån stans mellan Stockholm, Uppsala, Västerås typ). I och med att jag inte riktigt är tokkär direkt.... En tredje hade skickat meddelande med tydligt intresse - men jag skrev direkt tillbaka att han verkar trevlig men att han nog inte är min typ. Och nu har jag fått svar om jag inte ändå kan tänka mig ge honom en chans? MEN HALLÅ!!!


Plötsligt kände jag min väääldigt långt från desperat singel.....


 
 
Locklig

Locklig

3 augusti 2008 23:59

Ååå, denna dating-djungel... ;)

http://www.metrobloggen.se/fundersam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Biddy - 10 februari 2010 08:07

I måndags kväll var potentiell medryttare ute och tittade. Söt trevlig tjej - men hon red inte då utan det gör hon på söndag. Så jag red på utebanan som är lite knögglig men funkar - det blir inget riktigt flyt dock - men hon tyckte han såg väldigt f...

Av Biddy - 5 februari 2010 10:25

Tränade ju i tisdags. Styrke   . Sen i onsdags - 15 minuter på löpbandet gång (hastighet 6 km/t)  -sen 15 minuters löpning (10,2 km/t) sen 30 min gång (6 km/t). Alltså inte gång GÅNG men promenad. Inte världens hårdaste pass - men svettig blev jag i ...

Av Biddy - 4 februari 2010 13:18


Röd & Silver i fint skick, har bara några få repor. Den är körd endast 116 mil och bara 4 ggr i år sen i april 2009. Säljes pga bristande intresse. Se http://www.kymco.se/mope/kymco_vitality.html för mer information om modellen.      ...

Av Biddy - 4 februari 2010 12:27

Det vore väl bra. Att skapa en buffert från i år att ta av nästa år - så att i fall det blir en lika kass vinter som vanligt då så kan man fylla på med lite härlig vinter från i år?    ...

Av Biddy - 3 februari 2010 07:49

Det flöt på bra på jobbet! Hade nog nästan den bästa dagen hittils (och det säger en hel del) - hade rent av roligt flera gånger under dagen i går.   Kom hem - kastade i mig ett par mackor - kastade in ett par tvättar i maskinerna - kastade iväg ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards