Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Biddy - 12 augusti 2008 23:34


...och sötaste henne skickade mess sen att pålle hade varit riktigt trött och inte alls så pigg på att springa fort fort på stubbåkern. Men hon hade gjort öppnor i alla gångarter och det är PRECIS vad han behöver.


Bra att han får känna på att det inte bara ska lekas på stubbåkern!

Av Biddy - 12 augusti 2008 23:29


Det är faktiskt inte lätt att hinna blogga en massa när jag


1) jobbar på nytt jobb och därför inte bloggar på arbetstid!!!

2) har egen häst typ 6 dagar i veckan - ca 3,5 timmar + nästan 1 timmas extra resväg per dag förutom resan till jobbet

3) försöker vara social den ena dagen jag är hästledig (fast snart blir det bättre...medryttare på ingång!!)

4) faktiskt har fått en riktigt riktigt bra kompis som gör att jag inte behöver skriva av mig lika mycket som förr (om en del saker)!

5) har varit ute och festat och blivit rätt bakfull vilket har begränsat bloggtiden ganska ordentligt......


Så det så!!

Av Biddy - 12 augusti 2008 23:12


...samåka med arbetskompis!


...åka hem och faktiskt HINNA städa och diska och dammsuga! Och vika tvätten!


...göra mat i eget kök (ja eller det jag fick göra dådå) med kompis Eric. Till och med ta ett par glas vitt vin!


Alltså - det här är så det kan vara om man inte har häst....men å andra hand om jag inte hade hästen skulle jag väl gå på väggarna i stället...


Men snart kan jag faktiskt leva både hästliv OCH normalt liv. Känns otroligt himla bra. Känns bättre än på väldigt länge. Ojdå - jag börjar bli trött - får skriva var 5e ord flera gånger om.... 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards