Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Biddy - 24 augusti 2008 15:37


Ska strax ut på trädäcket med en kopp (pulver)espresso (fast gott ändå) och njuta lite mer sol och värme innan jag hoppar i duschen. Ska göra mig småfin - ska på date! Äta lite gott hoppas jag och titta på nån löjlig tjejfilm (kanske inte rätt film men men) och mysa lite. Massor....


Pratade nyss med kära medryttaren. Pålle hade varit pigg och glad - och jag berättade om glädjesprattat han fick i går då han fick komma ut bland hagarna på kvällen. Han spragn, hoppade, bockade, studsade i 15-20 min innan han avslutade med en riktig härligt rullning.... Han är nog inte mycket sjuk i alla fall ;-)


Nej - ut nu - kaffet får inte bli kallt!

Av Biddy - 24 augusti 2008 12:57

Fiskarna som huserar på bryggan tillsammans med mig drar upp den ena mörten efter den andra. Jag fick titta på en - hihi - snygg liten fisk! Fast jag fattar inte helt meningen med att fånga fisk för att sen kasta ut den igen.... Men men - alla har väl olika krav på nöjen...

Av Biddy - 24 augusti 2008 12:47

Vilken jädrans otur. Hann inte mer än skicka i väg det förra inlägget förän en bil dök upp. 2 som ska ut och paddla....och vilken satans tid de tar på sig. Har hållit på i 20 min nu och har inte ens fått i båtarna! Men HALLÅ?! Och nu kom fan mig 2 fiskare oxå... Och ett jättemoln... Suck. Jag kan lätt glömma att sola topless i alla fall.

Av Biddy - 24 augusti 2008 12:17

Skulle jobbat några timmar även i dag....men det går bara inte att vara så korkad att jobba 2 soldagar i rad....inte ens JAG är så dum.... Så nu ligger jag och steker på min favvobrygga. Inte nån annan här - lyxigt värre. Superhärlig utsikt - eller hur?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards