Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Biddy - 25 augusti 2008 23:07


Alltså jag är skitbra på att lura mig själv....


Skulle "bara" kolla läget på Singelty...hade fått 2 brev. Det ena var superartiogt och väldigt informativt och nästan lite formellt och presentabelt på nåt sätt. 34-årig Stockholmskille. Men han hade såklart inga bilder på sin profil...så jag var tvungen att svara att jag gärna ville se han.


Det andra brevet var såååå FEL! GOSH! Åh - men visst är det härligt att läsa att nån vilt främmande vill drunkna i mina ögon (...??) - men sen blev det fler fel...han skrev ej och jag som är totalt allergisk mot det lilla skitordet. Löjligt - jag vet - men det är nu så. Och han ville ses på msn...jag gillar inte msn!!!! Och sen avslutade han med varma kramar och djupa kyssar - ålder 43 och inga bilder såklart - och sen "klämde" han i med klem (ja alltså norska för kram dådå). Så jag var tvungen att svara att han nog är så långt från min stil som det går att komma...


Känns som jag är med i nåt experiment "låt oss kolla vilka stilar - den formelle eller rak-på-sak som flest desperata singelkärringar faller för"


Ok. Ingen disk i dag - och nattinatt NU!

Av Biddy - 25 augusti 2008 22:33


Jag glömde ju min Silk-épil på hotellet i Trondheim då jag var där på bröllop. I juli. Sen dess har jag varit kaktus emellanåt. Typ fler dagar kaktus och len och mjuk endast då det har krävts.. 

Men i dag har jag köpt en ny!! Alleles superfin. Riktig tjejigt....ROSA!!! Tyvärr är min stubb lite för kort nu för att jag ska kunna köra effektivt... men men. Sen ska Tiina och jag ha epilatordate....hon ska få prova. Jag kanske hinner köra lite i morgon bitti?! ...eller hur...


Nu ska jag diska och städa lite och sen är det natta som gäller.

Av Biddy - 25 augusti 2008 22:29


Red 40 minuter i skritt på utebanan. Han kändes väl ok - men var inte superpigg - fast han kom i gång bra efter ett tag. Gjorde blandade övningen - jobbade mycket att få in rytmen och känslan att han gick fram till handen - men det kändes bra. Gjorde en hel del halter - skritt 10 steg - halt. Försökte hitta ena bakbenet och göra halten i det han satte ned det och det lyckades ibland. Han kändes lite stel, knacklig - inte mycket men lite. Ungefär som "ska det va så här att röra på sig?"


...men det är skönt att han är i gång igen...!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards