Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Biddy - 20 augusti 2008 23:47


Jag är med på 2 ställen. Q500 (där jag bara är inne väldigt sällan och där jag bara får norrmän i stort sett på matchningarna) och Singelty...


Såg att jag har ett helt gäng obesvarade inlägg i min gästbok på Singelty. Vet inte helt hur jag ska göra. Måste göra rätt för mig men jag vill ju inte såra nån...


Sen är det väl den stora stora funderingen. Nu som jag faktiskt har kommit över min värsta singel-desperation och faktiskt trivs rätt bra och faktiskt har kompisrelationer och ett bättre socialt liv än för några månader sen - ska jag då verkligen vara kvar på sidorna? Jag menar - om jag nu verkligen inte letar Mr Perfect på samma sätt som förr - ska jag inte då kunna klara mig på det jag har på gång?


...och jag har kanske nåt på gång. Kanske...


Men nu är det i alla fall nattinatt - ut och resa i morgon - 2 leverantörer och sen på fredag är det introsnack med diverse på enheten i Bjuv. Ska bli kul. Men sliten lär jag bli...


Och sen på lördag eller söndag ska jag jobba över... Yes - häcken full.


Go natt!

Av Biddy - 20 augusti 2008 23:30


Fick sista sputorna i dag av veterinär Mats. Gick ganska bra - vet hade brems och vi fick han att stå stilla - men han blev ändå frustrerad och ville tugga....på min hand. Aj. Får se om jag får nytt blåmärke i morgon.


Han är ganska hygglig i magen - men hade grisat ordentligt i boxen. Ingen rännskita i alla fall - får väl vara glad åt nåt!


...shit - jag gjorde en dundertabbe i dag - glömde bort att jag skulle ridit Ingeborg!! Och jag kom inte på det förän efter att jag hade åkt från jobbet - och jag fick sitta till halv 8 för att hinna plocka ihop allt papper inför morgondagen. Men jag mockade - och sen har PUCKOT jag även glömt ringa Ulrika...ingen ordning på nån ting...

Av Biddy - 20 augusti 2008 23:20


...fått flera trevliga artiga mess i dag från min date från i går...som var verkligen verkligen go! Det ska bli spännande att se hur det blir nästa gång vi ses. Alltså shit vilka ögon - det finns potential att drunkna i dem...


...fick "natta sexy" från en norsk kompis - och en svensk FB-vän avslutade chatten med "du vackra"...


...och jag har några riktigt bra IRL-kompisar som jag värdesätter väldigt högt!


...så allt i allt har jag haft en himla tur senaste månaderna - som har hittat OCH behållit kontakten med såna underbara personer som ger mig såååå mycket.


Det är grymt skönt att få känna sig lyckligt lottad...

PUSS!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards