Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Biddy - 18 augusti 2008 22:26


Killar? Ja men det rör på sig men jag vet inte om det blir nåt av nåt.


Han som har varit på semester (som jag hade ett par dejter med) är det tyst ifrån....


Ska träffa en som verkar trevlig men har en annorlunda stil (typ) i morgon...ska ta en öl bara och kolla hur det är att se han. Han har grymt skön röst...


Sen är det lite mail och mess med en som jag faktiskt har träffat...som inte var så dum...men han bor långt bort.


 Senaste automatchningen på Q500 var (vilken överraskning) bara norrmän! Igen! Måste nog snart kolla om jag kän ändra inställningar till att inskränka mig till Sverige och Stockholmsregionen. Typ.


På Singelty har de infört en ny funktion - de visar bild på 12 killar "enligt mitt val". Rätt roligt - slipper söka - och det är bara att refresha så kommer nya bilder. Har fått några mail från några nya (ja - okej - bara ett par dådå) men ingen som jag tycker verkar intressant.


Gäsp - nu är det läggdags!

Av Biddy - 18 augusti 2008 22:20


Riktigt jävla skit är det. Fick svar på analysen i dag och det är det han har. Var ute och mockade - fast först sprutade ML han med antibiotikan. Jag hade tänkt att bromsa honom men det finns alltså ingen brems i vårt stall! Inte bland 20 hästägare! Helt otroligt... Jag fick vrida om örat på han - men då gick det superbra.


Stackars stackars pålle. Och jag VET man inte ska förmänskliga hästar - men han var faktiskt väldigt "mammig" i dag. Väldigt kelsjuk.


ML ska spruta honom även i morgon och onsdag - han får gå i sjukhage till dess - sen blir det väl skritt från helgen av.

Av Biddy - 18 augusti 2008 22:02


Började på core-träning i dag - ska gå varje måndag fram till jul. Det var helt ok - fanns några rörelser som jag kände var "nära" smärtan men i övrigt ok. Tror inte det blir nån vidare träningsvärk dock - inte i första skedet. Jag ska fråga tjejen om jag får skriva av programmet för varje gång så jag kan köra hemma oxå (visst - med min fiiina självdisiplin - eller hur?).


Har gjort några armhävningar och sit-ups de senaste dagarna. Chins = inga.


Men jag konkade några höbalar här om dan....


;-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards