Alla inlägg den 21 april 2008

Av Biddy - 21 april 2008 14:27


Totalt omotiverad. Men jag anstränger mig enormt och klarar fylla nästan alla minuter per timme med jobb. För uppgifter fattas ju inte alls!!


Som tur är (??) måste jag åka tidigt i dag - ska hem och hämta sommerhjulen (undrar hur många dagar jag har sagt det nu??) - och sen är det lektion i dag kl 18 - Cricco kommer! Ska bli kul att se hur pigg lilla pålle är i dag.


Har lagt om hans mat lite - nu får han all sin müsli av mig efter ridning (så han verkligen ska tycka om sin matte) och sen till de vanliga målen får han 1/2 havre. Han funkar klockrent på havre. Nu lägger han äntligen på sig lite oxå!


Det här är egentligen totalt värdelöst babblande som ursäkt för att inte ta tag i mina arbetsuppgifter.


Bläh. På´t igen.




Av Biddy - 21 april 2008 09:44


Näst sista träningen innan vi ska köra vår lilla utmaning Mackan och jag. Sista blir på onsdag  - sen på fredag är det ju laser som gäller - hela vecka 18 har jag semester - ja och sen är det ju dags!

Ingen Alexandra i dag - endast Kenneth och jag - och Kenneth var klar innan jag kom till bänkpress, så jag fick köra en maskin och inte stång. Fast det var ok ändå.


Måste se till att vi enas om ett pris!


Jag är trött i dag. Och omotiverad. Vill inte vara här. Har för mycket att ta tag i - hinner egentligen inte jobba alls....men men. Inte många veckor kvar!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards