Alla inlägg under december 2008

Av Biddy - 17 december 2008 22:42


..vika och lägga in tvätthjelvetet...


Och sen måste jag bädda såklart.


Och sen ska jag sova såååå sött som bara den.


Fast det vore bättre om jag inte skulle sova själv.


Men men - den tiden kommer. Sov gott :-)

Av Biddy - 17 december 2008 21:41


..sort of describes my life at the moment.


This guy I just met keeps telling me to think positive....maybe it gets easier if I work very hard at it.


But getting hungry at 2145 in the evening does not help my image of loosing the 4 kgs extra I have put on since I stopped smoking.....


I can´t reallt see how positive thinking can make my stomach stop screaming feed me nooooow!!!


Think positivt - be feeling hunger I now I am alive - lucky me!!!

(think even more positive - be adjusting this to "by feeling" etc I get more practise in the Englihs language. And that I can obviously need.....)

Av Biddy - 17 december 2008 18:18


...och jag hade faktiskt svårt att svara på det. Hur kan man INTE veta vad man blir glad av?


Några saker vet jag ju....


Jag blir glad av att krypa ned i rena sängkläder...ÄLSKAR doften av rena sängkläder...det spritter i hela mig då!  


Åh -  vilken tur att jag har tvättstugetid just nu!!

Av Biddy - 17 december 2008 17:57


Borde inte vara det. Bläh alltså. För det händer ju positiva saker. T ex - jag ska till Norge på intervju på ett jobb jag tror jag kan göra med mycket gott mod i 6 månader. Och sen har träffat en störtskön kille. Som säger han vill träffas framöver (javisst - vem sa inte det....??)(och det tror jag på....??) Bilen gick genom besiktningen i går med beröm av kontrollanten! Och hästen går som en klocka just nu - hur bra som helst (även om han inte är närmare försäljning nu än förra veckan....)(och jag glömde tydligen att jag tyckte han var det värsta som fanns på denna jord just det - förra veckan) - du ser - bara en massa positiva saker som händer! Ja - och de har inte sparkat mig på jobbet än fast jag har berättat för chefen att jag ska på intervju i Norge (men HUR kunde jag göra det....)


Men så tänk på det då människa!!!!


Men det är det ändå. Bläh. Enda längst in i själen. Riktigt jävla ap-bläh.


Som sjukgymnasten frågade (hon jobbar även med stresshantering & psykosomatiska ärenden) "vad vill du vi ska hjälpa till med?"


Tja....


1) ett nytt liv

2) alternativt en längre paus i mitt nuvarande liv

3) lite positiva tankar, uppåtkänslor, lite arbetslust och glädjekänslor flera ggr per dag skulle inte sitta fel...

4) lite mer sex skulle sitta fint oxå (nej FY MIG!!!)


Fast efter jul ska jag få träffa en psykolog. Som möjligtvis kommer berätta för mig att jag nog inte kan förvänta annat av mitt liv om jag nu absolut ska envisas med att uppträda --- som mig själv.


Så - BLÄH!!!!!

Av Biddy - 16 december 2008 18:07


Som är 80 X 60 stor - en olja med ett inköpsvärde av .... 500 ....

( F E M H U N D R A S V E N S K A K R O N O R )


Men det är väl bra att jag vann. Då vet jag att jag kan ha tur ibland. Om det nu kan kallas tur att vinna just den här tavlan...

Av Biddy - 14 december 2008 19:30


Fick detta i ett inlägg i min gästbok på Singelty; 


Hej! jag har läst lite om dig,du låter väldigt interesant kvinna vet vad du vill ha och jag gillar den, vet inte om jag kan bäsvara alla dina önskningar som du kräver men du får avgöra, nåt har jag väll att erbjuda, hoppas jag år inte för ung för dig. 


 Hehe - killen är alltså 34....och undrar om jag tycker han är för ung???


Han är nog i och för sig relativt desperat för på hans presentation står det att han snart blir 32 - han har alltså varit där inne ett tag. Han kanske inte har fått nåt napp bland de i hans egen ålder eller yngre och nu är det bara de äldre kärringarna kvar....??


Nej - DET tror jag inte - jag tror hellre att han tycker jag är vackraste tanten - nej sorry - flickan han har sett EVER!


Såh!

Av Biddy - 14 december 2008 19:14


Jag som trodde mitt lilla MMS-bloggningsproblem berodde på att min gamla (hehe - köpte ny FIIIIIN i går) telefon hade fått megavirus.... Men nej då. Nu har jag lagt in matbilden 2 ggr tydligen (och tagit bort den). Nu blir det mail till info@bloggagratis.se. Varje dag. Tills det är fixat.


Såh!!!

Av Biddy - 14 december 2008 19:06

Det här är så nyttigt så det nästan gör ont... Svart quinoa, sparris, paprika, lite nötter etc + bogbitar. Det är gott oxå!! Jag kände mig så duktig som hade tid, lust och fantasi att hitta på nät äkta i dag. Så därför är jag tvungen att skriva om det.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards